in 3 5.25" bays kun je een mooie 12 cm plaatsen hoor
Die heb ik toevallig nog liggen (papst voedingsfan uit een 286). Helaas heb ik maar 2 5,25" bays vrij.
zijn voedingsfans niet meestal 8cm ? die moet volgens mij wel passen in 2 bays, maar wat voor toren heb je, in bigtower kan achterin meestel nog een fan boven voedingOp vrijdag 17 mei 2002 17:25 schreef rtgo het volgende:
Die heb ik toevallig nog liggen (papst voedingsfan uit een 286). Helaas heb ik maar 2 5,25" bays vrij.
Vroeger blijkbaar niet...Op vrijdag 17 mei 2002 17:26 schreef Rappie het volgende:
zijn voedingsfans niet meestal 8cm ? die moet volgens mij wel passen in 2 bays, maar wat voor toren heb je, in bigtower kan achterin meestel nog een fan boven voeding
Ik heb al een casefan net onder mijn voeding en andere plekken zijn er niet, tenzij ik moet gaan dremelen (hetgeen ik niet zo zie zitten).
Ik overweeg onder ook nog een intake fan te plaatsen maar de gaten in mijn kast zijn voorin veel te klein.
LOL, ik heb van het weekend toevallig ook een 12 cm panaflo fan uit een 286 voeding gehaald. Ben nu aan het kijken wat het met temps scheelt...
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
heb ook nog een papst fan 12 cm liggen, draait een beetje uit onbalans, maar koelt goed, kheb alleen geen bay's meer over, vol heheheh
get rich or die try'in
Volgens mij past dit net niet...Op vrijdag 17 mei 2002 19:27 schreef jadjong het volgende:
in 2 5.1/4 bays kunnen 2 8CM's naast elkaar.
Maar ja, allemaal bedankt voor het niet beantwoorden van mijn vraag. Ik heb dus toch maar die 12cm fan ingebouwd. Het scheelt maar een graad of vijf, maar ik gebruik die fan nu tenminste nuttig.
Pagina: 1