Toon posts:

Een business spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Daar ben ik weer eens.

Ik weet dat er laatst een spel is uitgekomen waar je een eigen bedrijf moet starten en waarbij je dit bedrijf echt helemaal van het begin af aan moet opbouwen, tot een succesvol bedrijf.

Je moet handelen, aandelen uitgeven, lenen , producten maken etc. . Weet iemand misschien welk spel ik bedoel ? want zelf weet ik de naam er dus niet meer van en zo kan ik ook niet weten welk spel ik moet kopen :)

Alvast bedankt, ook als je andere spellen weet welke met dit thema te maken hebben, laat het dan ff weten :)

Verwijderd

euhm, er zijn er zoveel, maar ik weet niet welke je bedoelt

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

capitalism II, bedoel je waarschijnlijk.

The need for speed drives me

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op vrijdag 17 mei 2002 17:26 schreef Baur het volgende:
capitalism II, bedoel je waarschijnlijk.
ik hab vroeger capitalism I gespeeld. is deze een beetje vergelijkbaar of hebben ze alleen de naam heel gelaten, en er een rip-off van gemaakt?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

ik denk dat hij die nederlanse game bedoeld.
ken de naam er ff niet van, was op een website online.

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 17:43 schreef ocf81 het volgende:

[..]

ik hab vroeger capitalism I gespeeld. is deze een beetje vergelijkbaar of hebben ze alleen de naam heel gelaten, en er een rip-off van gemaakt?
het is redelijk het zelfde gebleven. je moet nog steeds van die units bouwen in je fabriken enzo. Er zijn nu gewoon iets meer mogelijkheiden.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op vrijdag 17 mei 2002 17:47 schreef blijstar het volgende:

[..]

het is redelijk het zelfde gebleven. je moet nog steeds van die units bouwen in je fabriken enzo. Er zijn nu gewoon iets meer mogelijkheiden.
cool, nog meer!!!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Topicstarter
Het is volgens mij een spel wat gereleased is binnen 1 a 4 maanden terug.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 17:47 schreef SaSReCoiL het volgende:
ik denk dat hij die nederlanse game bedoeld.
ken de naam er ff niet van, was op een website online.
Nee die ken ik wel, dan moest je je eigen winkel beginnen en je spullen verkopen aan andere winkels. maar daar was ik snel op uitgekeken want dit was te simpel.

Zelf denk ik wel dat capitalism II , wel het mooiste spel is van de spellen die genoemd zijn.

Maare ik d8 dus zelf dat het spel ongeveer 4 maanden uit is, wat ik bedoel. Maar naar capitalism II zal ik wel ff kijken in de winkel of een demo.

Verwijderd

K sorry dacht dat je die bedoelde

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-12 16:34

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Ik ben ook gek van zulke spellen. Heb een tijdje busines tycoon gespeeld. Deze is vervangen door The Corporate Machine. Nu speel Capitalism II
Eigelijk moet je voor zulke spellen alles zoeken wat eindigd op Tycoon. Hier zijn er een paar.
Mall Tycoon
Car Tycoon
Software Tycoon
Oil Tycoon

Ik heb ze nog niet gespeeld. Het lijkt me leuk om ze online te spelen met elkaar. Voor The Corporate Machine schijn leuk te wezen.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
capitalism 2 die is echt heel cool!

speel het echt heel vaak echt heel verslavend!

btw
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
[topic=309815/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 18:40 schreef SaSReCoiL het volgende:
K sorry dacht dat je die bedoelde
igv bedankt voor de hulp. sorry is daar niet voor nodig :)
Pagina: 1