weet toevallig iemand of er ook nieuwsgroepen zijn waar je met ftp muziek kunt uitwisselen en zoja waar kan ik die vinden of is er ergens mischien een site over deze muziek nieuwsgroepen.
alvast bedankt huubvw
Op vrijdag 17 mei 2002 17:02 schreef PlaceR het volgende:
1. het is illegaal zulke nieuwsgroepen en het mag hier dus niet
hangt ervanaf wat voor muziek het is, maar aangezien hij niet zegt dat het bijv. illegale mp3'tjes zijn is het geen overtreding van de regels om het hier te vragen
Uhmm newsgroep != ftp... tenzij je toevallig een ftp programma hebt wat ook newsgroepen uitleest en toont alsof het een ftp server is waar je op bladert Alleen zit je dan nog met alle files die in kleine stukjes zijn geknipt, een beetje newsreader plakt die zelf wel weer voor je aan elkaar... Persoonlijk vind ik xnews wel prettig werken, hoewel de die-hard binaries-leechers waarschijnlijk voor Newsbin (oid) zullen gaan.
ik zit regelmatig bij audiogalaxy en als ik dan met ftp muziek wil downloaden moet ik eerst een hele cd oplouden en met een snelheid van 16mb duurt dat een eewigheid.
maar laast hads ik contact met iemand en die zei dat er speciale nieuwsgroepen waren ik zoeken als een gek maar kan tot heden niks vinden vandaar deze vraag