Voor mijn huis studiootje ben ik op zoek naar een mic-preamp die een beter geluid geeft dan mijn behringer mengtafel. De mic wordt vooral gebruikt voor zang overige kanalen laat ik voorlopig nog over de mengtafel lopen. Gebruikte mic is een Audio Technica 4033 groot membraam condensator. Ik zoek iets in de prijsklasse tot 350 euro.
Focusrite heeft een goede naam, de Trakmaster valt misschien binnen je budget.
thx. heb hem net opgezocht specs zien er iig goed uit. Wel beetje boven budget (400 euro bij musicstore). Heb je ervaring met dit apparaat of alleen met focusrite in 't algemeen?
FS Audio in Best maakt hele mooie (buizen)voorversterkers. Stukken beter dan Focusrite. Zijn wel ietsje duurder dan 400€, maar dan heb je ook wat. Dan heb je nl echte high end!
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Tja, het is waarschijnlijk niet moeilijk iets beters te vinden dan focusrite als ik onbeperkt budget heb. Het is echter de bedoeling dat ik mijn gas, water en licht gewoon kan blijven betalen. (heb niet zo veel aan een hele mooie voorversterker als de stroom is afgesloten 
Ik heb voor mezelf de keuze beperkt tot de focusrite trackmaster; DBX pro vocal; TLAudio 5050 en de ART-tps. Iemand ervaring met deze specifieke apparaten?
Ik heb voor mezelf de keuze beperkt tot de focusrite trackmaster; DBX pro vocal; TLAudio 5050 en de ART-tps. Iemand ervaring met deze specifieke apparaten?