Shuttle Ss50 Barebone

Pagina: 1
Acties:

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Heeft iemand dit apparaat al aangeschaft? Wat zijn de meningen? Kan er nou wel of geen PCI Geforce in?
ik zag net dat ie nog minimaal Euro 450 kost in Nederland. Is ie de prijs waard?

Heeft iemand misschien een goed alternatief? Ik wil perse een goed p4/2000+ barebone systeem. Dus geen midi/minitower, maar echt zo'n ranzig klein bakkie.

Alvast bedankt voor de fijn reacties.

-----
In overleg opnieuw geopend: [topic=496718/1/25]
-----

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het lijkt me dus wel duidelijk dat hier gewoon een PCI-videokaart in kan, wel moet je er mee rekening houden dat je waarschijlnijk de onboard videokaart uit moet zetten in de BIOS, of evt. op disabled zetten in Windows.

Een review is trouwens altijd handig :)

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
ik heb deze als servertje draaien nu
prima ding lekker klein en stil
60 gig erin brander erbij 2*512 geheugen
misschien nog een goed pci vidje ?
ik bedoel mobo kast en voeding ben je toch ook normaal hetzelfde kwijt de p3 uitvoering is nog goedkoper toch? :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Zoals ik in dat andere topic ook al zei, elke pci kaart past er wel in, een pci voodoo 5 past er namelijk ook in. Had ik laatst een pic van gezien op viahardware.com. Een geforce pci moet dus geen probleem zijn aangezien die een stuk korter is.

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 16:33 schreef petervandamned het volgende:
ik heb deze als servertje draaien nu
prima ding lekker klein en stil
60 gig erin brander erbij 2*512 geheugen
misschien nog een goed pci vidje ?
ik bedoel mobo kast en voeding ben je toch ook normaal hetzelfde kwijt de p3 uitvoering is nog goedkoper toch? :)
Aha jij hebt em dus thuis staan. Zou je ff contact met mij kunne opnemen? Sta namelijk op het punt em te kopen, wil alleen ff manual van het mobo doornemen, staat nog niet op de site van shuttle. (ralphiskoning@hotmail.com)