Toon posts:

Probleem met MSI GF TI 4400 en MSI K7T266 Pro 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week zaterdag ff een Geforce 4 TI 4400 gehaald en in m'n PC geschoven maar er waren nogal wat problemen die ik al eerder op 't forum van Gamers.nl had opgenoemd dus hier ff link :

http://forum.gamers.nl/showthread.php?s=bd4c52a5bf02812edb404b5695fae31b&threadid=31984

Ik heb inmiddels een nieuw kaartje gehaald bij Completer in Rotterdam zonder problemen (super) maar veel spellen die ik probeer te spelen lopen regelmatig vast of de hele pc valt uit.Ik heb ook al de nieuwste VIA drivers en de Nieuwste detonators maar 't helpt niet!

Ik heb al veel oorzaken gelezen en ik denk dat de conclusie van Black Mask op t gamers.nl forum behoorlijk kan kloppen maar ik vraag 't toch maar ff hier omdat hier de meeste know how is!!!!!!!!!!

|:(

MSI Geforce TI 4400 128 MB DDR
AMD Athlon XP 1600+
512 MB RAM
MBOARD MSI K7T266 Pro2

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Veel mensen hebben problemen met MSI mainboarden omdat ze in het BIOS de Performanec settings lade. Dit zijn instabiele BIOS settings. Het duurt erg lang om te testen welke BIOS setting een systeem instabiel maakt maar begin NIET met de performance settings.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Niemand anders met verklaringen/oplossingen ?????

want dan moet ik denk een nieuw Mboard aanschaffen die WEL compatible is!!!!!!!

;( ;( ;( ;(

Verwijderd

Topicstarter
Dit begint steeds weirder te worden want ik heb net Quake 3 getest en nu loopt ie helemaal niet meer vast???!!!????

Nieuwe spellen zoals Jedi Knight 2 lopen heel vaak vast ook met de patch !!!!!!!!!!

Iemand enig ID?

Verwijderd

Ik ken wel iemand met een MSI K7T266 Pro 2 en Geforce 4 TI 4400, en die draait perfect. Zelf heb ik ook een K7T266 Pro2, maar ik ga zodirect gewoon een Ti4200 halen(een erg mooie upgrade voor Gf2MX100 :o ).

Heb je al het nieuwste BIOS in je mobo geflasht? Je weet maar nooit. Ik zou ook ff veel verschillend det's proberen. En dan hoofdzakelijk de nieuwste.

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Me maatje heb dus de msi Kt266a raid met msi gfc4 ti 4400 en
:( wel de 2100 xp erop.
Maar draait al een week als een rots perfect.
Moest voor de 2100 xp wel de laatste bios versie upgraden.

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

Pagina: 1