Toch nog hoop voor Casema gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
De Automatisering Gids meldt dat Liberty (het moederbedrijf van UPC) en France Telecom (het moederbedrijf van Casema) met elkaar in gesprek zijn over een overname. France Telecom zit al lange tijd in de schulden en wil daarom bepaalde bedrijfsonderdelen afstoten. Als de gesprekken succes hebben zou Liberty dus de nieuwe eigenaar van Casema kunnen worden, waardoor er een heel groot kabelnetwerk ontstaat.
Zie: http://www.tweakers.net/nieuws/21829

misschien komt er dan toch nog een beetje snelheid in voor de minder bedeelden onder ons.

• Attilla
misschien het netwerk ook wel

maar het lijkt me niet dat hieruit iets ongunstigs kan ontstaan

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:43

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

hehe, dan zeg je van "ik heb upc" nu zeg je "ik heb casema *schaam, schaam*" ;)

www.google.nl

Verwijderd

Is maar de vraag of UPC ook de internet activiteiten overneemt. Chello = Kabel en gaat over UPC.

Wanadoo = Kabel en gaat over Casema. De kans is er maar of UPC ook wil investeren das de vraag.

Verwijderd

Ik denk niet dat de toezichthouder dit goed gaat keuren. Het is de bedoeling om meer concurentie te krijgen / of het kabelnetwerk open te stellen.
Dus niet een monopolie te laten creeren door liberty UPC

Verwijderd

Ik zit zelf atm ook op KCMA Wanadon't Basux, maar ik betwijfel ten zeerste of UPC per direct al die Demos modems gaan innemen. ik bedoel wat moeten zij daarmee?

Lijkt me waarschijnlijk dat ze et op etzelfde gangetje door laten modderen. en dat het beetje winst dat casema nog maakt niet besteed word om kleine dorpjes zoals die van mij premium-klaar te maken. Maar om de schulden van upc op te lossen.

• Attilla
dat ligt er maar net aan of upc van hun investeerders nog op de lange termijn mag kijken.
Pagina: 1