When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Ja, is cool 
Ze werken met elke 3D applicatie. Dus geen speciale software nodig, behalve drivers.
Voor de rest UTS
Ze werken met elke 3D applicatie. Dus geen speciale software nodig, behalve drivers.
Voor de rest UTS
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ik had wel zoiets gehoord dat je refreshrate toch minimaal 100Hz moet zijn?
Dan lijkt het me toch kut met 50Hz per oog
50hz per oog is nog te doen, kijkt ongeveer hetzelfde als dat je naar de TV kijkt. Probeer misschien in een iets lagere rez op 120hz te draaien als je monitor dat trekt.Op vrijdag 17 mei 2002 15:44 schreef Onik het volgende:
Ik had wel zoiets gehoord dat je refreshrate toch minimaal 100Hz moet zijn?
Mijn ASUS brilletje kan op 150Hz, dat is dus 75Hz per oog. Is net te doen. Midtown Madness 2 is erg gaaf met zo'n bril, vooral als je met volle vaart van de Coit Tower naar beneden valt (raar gevoel in buik).
Niet te lang spelen--> koppijn.
Niet te lang spelen--> koppijn.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
wat zou ik nou max uit moetten willen geven?
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Verwijderd
Elsa kaarten ondersteunen de 3d brillies heel goed! Dat blijkt uit verschillende testen. Ik heb zelf 2 brillies gehad. Maar was er niet echt kapot van. Ik heb ook geen elsa kaart maar, zo handig en mooi is het allemaal niet.
Gamerz,
questa.unigame
Gamerz,
questa.unigame
3d brilletje?

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Ik heb de Asus een poosje gehad, maar echt vet vond ik 't niet, 't ding zat kut op je hoofd vooral...
Het voegde gewoon een xtra 3D feeling toe... zag er wel phat uit opzich, maar dat ding zat dus gewoon kut op je hoofd...
Het voegde gewoon een xtra 3D feeling toe... zag er wel phat uit opzich, maar dat ding zat dus gewoon kut op je hoofd...
Best wel leuk zo'n brilletje maar, je krijgt er koppijn van (die van asus
)
Als je er 1 wil aanschaffen en je hebt al een behoorlijke videokaart (zonder stereo)... moet je ff kijken bij stereographics.com.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Verwijderd
koop een Elsa 3d revelator, die zijn betaalbaar en goed, alleen stijgen ze wel als een gek in prijs omdat ze niet meer gemaakt worden. Maar je computerboer op de hoek kan hem misschien nog wel bestellen. Mijne kostte (met draadje) +- E50.- Voor 5 euro meer heb je een draadloze. Maar heb je wel een monitor die minstens 100Hz aan kan
anders is het niet de moete waard. Beter gezegt, dan verdwijnt je bril gegarandeerd binnen 10 minuten in de kast. Overigens zitten deze brillen veel beter dan die van Asus en veroorzaken ze veel minder hoofdpijn. De 3dbril drivers staan op nvidia.com (Voor nidia drivers) Voor de radeon bestaan ook 3dbril drivers, maar niet voor de r8500 ff op letten.
Pagina: 1