ja..
En als je nou iets meer info geeft, kan ik misschien ook wel vertellen hoe
En als je nou iets meer info geeft, kan ik misschien ook wel vertellen hoe
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
uhm.. denk het niet..Op vrijdag 17 mei 2002 15:37 schreef GTiMICRO het volgende:
ook met esc/p2 stuur codes ????
edit:
Dus als een klant belt, Mijn Windhoos doet het niet, los jij het ook meteen op (zonder te weten over welke windhoos het gaat).Beroep: HELPDESK MDW
Wat wil je nou precies? Kleurtjes printen onder DOS.. ok, WAT VOOR PRINTER DAN?
Beetje duidelijker zijn a.u.b.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
ik wou alleen weten of het mogenlijk is (scheelt zoekwerk)Op vrijdag 17 mei 2002 15:48 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
uhm.. denk het niet..
edit:
[..]
Dus als een klant belt, Mijn Windhoos doet het niet, los jij het ook meteen op (zonder te weten over welke windhoos het gaat).
Wat wil je nou precies? Kleurtjes printen onder DOS.. ok, WAT VOOR PRINTER DAN?
Beetje duidelijker zijn a.u.b.
de rest zoek ik zelf wel uit..........leer je veel meer van.
maar in ieder geval bedankt, ik heb mijn antwoord al gevonden.
't Leuke van een forum zou zijn, dat je dan ook nog even post wat je dan wel niet allemaal gevonden hebt. Da's altijd handig voor mensen die in de toekomst de moeite nemen om de search te gebruiken.Op vrijdag 17 mei 2002 16:03 schreef GTiMICRO het volgende:
maar in ieder geval bedankt, ik heb mijn antwoord al gevonden.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ja, ik kan met wp6 (voor dosOp vrijdag 17 mei 2002 15:34 schreef GTiMICRO het volgende:
is dit mogenlijk
Verwijderd
[topic=319439]
Lees die eens helemaal door a.u.b.
Zoals je al aan de reacties merkt wordt er in NOS iets meer van een topicstart verwacht.
Lees die eens helemaal door a.u.b.
Zoals je al aan de reacties merkt wordt er in NOS iets meer van een topicstart verwacht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()