Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Die digitale kabel die je nu hebt kan je alleen gebruiken voor op de digitale uitgang van je geluidskaart, ik denk wel dat er een kabel is waarmee je via je stereo naar minidisc kan doen ja.
En daarmee bedoel je een optische kabel?
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0202061271021642660&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=40545&TK_PAR[MEDIUM]=
Moet zoiets zijn dus?
Maar ik lees ook iets van een toslink-adapter, zou dat een goede en goedkope oplossing zijn?
Moet zoiets zijn dus?
Maar ik lees ook iets van een toslink-adapter, zou dat een goede en goedkope oplossing zijn?
Verwijderd
Toslink is die optische (lange) mini-jack. Dit is gangbaar voor portable apparatuur (MD-walkman e.d.)
Die andere optische aansluiting (dat "blokje") is de ganbare aansluiting voor huiskamerapparatuur, en die vind je dus op CD-spelers, DAT recorders, MD-spelers, etc.
Je hebt dus in principe de juiste kabel bij je minidisc speler gekregen.
Jouw Pioneer DVD-speler heeft zo te zien een afwijkende aansluiting, en daar zul je dus een afwijkende kabel bij moeten zoeken, met aan beide zijden een Toslink aansluiting (die zullen ongetwijfeld te koop zijn).
Die andere optische aansluiting (dat "blokje") is de ganbare aansluiting voor huiskamerapparatuur, en die vind je dus op CD-spelers, DAT recorders, MD-spelers, etc.
Je hebt dus in principe de juiste kabel bij je minidisc speler gekregen.
Jouw Pioneer DVD-speler heeft zo te zien een afwijkende aansluiting, en daar zul je dus een afwijkende kabel bij moeten zoeken, met aan beide zijden een Toslink aansluiting (die zullen ongetwijfeld te koop zijn).