Toon posts:

ATI versus NVIDIA

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af of ATI kaarten niet beter zijn dan nvidia kaarten. Is dit zo en waar zitten de verschillen dan in? Hoe zit het verder met de driverondersteuning is die een beetje redelijk?

Ik heb nu een duron 800 met 256 mb-pc133, geforce 2mx. Heeft het zin om een nieuwe videokaart te nemen met deze config. of is dit alleen maar geldverspilling? En zo ja welke kaart past en het beste bij dit systeem en houdt nog rekening met de toekomst. Ik zat zelf eigenlijk aan een ati 8500 uit 'vraag en aanbod' te denken deze zijn nog redelijk betaalbaar als je ze met nieuwprijzen vergelijkt. Mijn budget is zo rond de 200 euro.

De search heb ik gebruikt maar gaf toch niet helemaal antwoord op mijn vragen daarom deze topic. Graag een reactie :):) want ik wil klaar zijn voor wanneer gta3 komt en das al snel :9~ :9

Verwijderd

Kun je misschien even een andere titel bedenken want dit roept verkeerde reacties op.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

als je toch niet weet wat de verschillen zijn tussen ATi en Nvidia zou ik eerst maar ff wachten tot GF3 uit is en dan kijken met welke kaart de minste problemen zijn :)

ennuhh Courage heeft gelijk...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Topicstarter
hoe wijzig ik die topic naam dan

Verwijderd

Niet, dat doe ik, geef 'm maar dan pas ik het aan en trash ik de inmiddels ontstane offtopic reacties.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm doe maar : nieuwe videokaart: welke? ofzo dan. Hopen dat de stemming dan een beetje normaal blijft

Verwijderd

Ik dacht een specifieke vraag te lezen maar dit wordt dus een wat voor videokaart moet ik kopen-topic en die vragen kun je hier stellen :

[topic=205820/1/50]

Omdat het anders vol gaat staan met dit soort topics, snap je. Gewoon ff copy paste doen in dat topic. Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.