Waar slaat dit op?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-10 14:20
Hoi,

Ik heb niet gauw iets te zeiken, maar ondanks dat ik me in DIT topic niet geheel aan de regels heb gehouden (had nl. reclame gemaakt voor mijn site) slaat de reactie die ervoor in de plaats is gekomen werkelijk nergens op!

Het klopt dat de huidige link naar de freesco site niet klopt, maar dat moet ik nog aanpassen...heb ik nog geen tijd voor gehad (beetje domme actie van die gasten van freesco om het domein uit handen te laten nemen maar goed).

Of het makkelijker is de url van freesco te noemen dan het noemen van de url van mijn eigen website betwijfel ik.

Waar het om gaat is dat degene die deze reactie in de plaats van mijn reply heeft geplaatst blijkbaar niet heeft gekeken waar mijn site inhoudelijk over gaat!
Het noemen van de url van freesco vind ik minder objectief dan het noemen van de url van mijn website...via mijn website kan de topicstarter nl. beter een keuze maken welk linux pakket voor hem geschikt is bij het delen van zijn inet verbinding, dan via freesco.org/.info

Dat wilde ik even kwijt...voortaan dus niet meer van die onnozele opmerkingen maken aub...(neemt niet weg dat ik mij aan de regels moet houden, maar toch)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kies voortaan een gewone titel ofzo... Je werd er gewoon op gewezen dat reclame maken voor je eigen site niet echt nodig is.

Niet echt nodig om een LA discussie over te starten lijkt me zo. Als je vindt dat je onheus bejegend bent, stuur je maar een mailtje naar koffie@tweakers.net of naar de bemiddelaar ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.