ik wilde bij mijn oude pc die nu bijmijn zus staat internet via de telefoon lijn maar nou krijgt hij geen kiestoon en hij geeft steeds "poort is open"aan kan iemand me helpen ??
Ik kijk een beetje in je history van je post die je hier op got doet ....
maar je geeft in eigenlijk geen enkele posts een beetje uitleg wat je algedaan heb of wat je geprobeert heb...
als je hulp wil op een forum is dat toch wel makkelijk.
maar je geeft in eigenlijk geen enkele posts een beetje uitleg wat je algedaan heb of wat je geprobeert heb...
als je hulp wil op een forum is dat toch wel makkelijk.
ik heb het modem al tig keren opnieuw geinstalleerd en alles ingesteld maar hij blijft maar "poort is al geopend" aangeven
ja maar als je dan nou eens uitgebreid schrijft wat
voor os
welke modem
welke chipset
voor os
welke modem
welke chipset
Dan haal je hem eruit kijk je welk merk het is.
en je kijkt welke chipset er op de modem zit.
en als je niet weet wat een chipset is ga je daarvoor maar googleen.
Verwijderd
Mag ik u voorstellen aan [Airwolf]: kort qua woorden, maar dat brengt de boodschap des te beter over...en gelijk heeft ie
Oplossing:
Verwijder modem van het systeem in Device Manager / System
Voer Windhoos hardware detectie uit
Modem vraagt drivers en zo
Dan bij de internet connectie ff de properties opvragen. En daar het (nieuwe) modem selecteren.
Verwijder modem van het systeem in Device Manager / System
Voer Windhoos hardware detectie uit
Modem vraagt drivers en zo
Dan bij de internet connectie ff de properties opvragen. En daar het (nieuwe) modem selecteren.
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Je klinkt duidelijk een beetje geirriteerd en het komt over van dat de topicstarter volgens jouw een beetje dom is.Op vrijdag 17 mei 2002 15:01 schreef [Airwolf] het volgende:
Dan haal je hem eruit kijk je welk merk het is.
Niet iedereen is zo intelligent als jij dus mag je daar best rekening mee houden.
I.p.v. dat je een beetje een steek naar diegene onder water geeft zou je misschien hier wat kunnen uitleggen waar diegene wat aan heeft.
Dat komt al wat menselijker over bij mij maar ook bij anderen.
Dat snap ikOp vrijdag 17 mei 2002 16:10 schreef pinolief het volgende:
[..]
Je klinkt duidelijk een beetje geirriteerd en het komt over van dat de topicstarter volgens jouw een beetje dom is.
Niet iedereen is zo intelligent als jij dus mag je daar best rekening mee houden.
I.p.v. dat je een beetje een steek naar diegene onder water geeft zou je misschien hier wat kunnen uitleggen waar diegene wat aan heeft.
maar de topic starter kan ook wat beter zijn best doen...
misschien ligt het aan de hitte hoor
maare als je voortaan iets heb tegen mij contact me dan op icq ofzow want dit is niet echt goed voor deze topics.
Ik ben het met je eens dat [Airwolf] een beetje kort aangeeft wat hij eigenlijk wil weten. Aan de andere kant is het alleen maar in het voordeel van blazor wanneer hij zoveel mogelijk informatie geeft over zijn computer, wat hij heeft gedaan etc. Hij komt hier namelijk met een probleem, en wil graag dat wij hem helpen. Hij kan het dan het beste zo duidelijk mogelijk uitleggen, anders kunnen wij hem niet (goed) helpen..., ja toch?Op vrijdag 17 mei 2002 16:10 schreef pinolief het volgende:
[..]
Je klinkt duidelijk een beetje geirriteerd en het komt over van dat de topicstarter volgens jouw een beetje dom is.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
dank je welOp vrijdag 17 mei 2002 22:52 schreef blackd het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat [Airwolf] een beetje kort aangeeft wat hij eigenlijk wil weten. Aan de andere kant is het alleen maar in het voordeel van blazor wanneer hij zoveel mogelijk informatie geeft over zijn computer, wat hij heeft gedaan etc. Hij komt hier namelijk met een probleem, en wil graag dat wij hem helpen. Hij kan het dan het beste zo duidelijk mogelijk uitleggen, anders kunnen wij hem niet (goed) helpen..., ja toch?
Verwijderd
Ik heb helemaal niets tegen je en nu zeker niet als je zegt dat je begrijpt wat ik bedoelde en je nu gewoon normaal opsteld en een normaal antwoord geeft.......Op vrijdag 17 mei 2002 22:48 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
Dat snap ik
maar de topic starter kan ook wat beter zijn best doen...
misschien ligt het aan de hitte hoor
maare als je voortaan iets heb tegen mij contact me dan op icq ofzow want dit is niet echt goed voor deze topics.
nee ok snap ik ....Op zaterdag 18 mei 2002 00:24 schreef pinolief het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen je en nu zeker niet als je zegt dat je begrijpt wat ik bedoelde en je nu gewoon normaal opsteld en een normaal antwoord geeft.......
maar ik ga hier geen reactie verder meer opgeven ik zal ook vragen of deze posts worden gedelete ivm [topic=497601/1/75]
als je verder wil discussiren vind ik dat best, maar niet in dit topic
Verwijderd
Zoals al gezegd discussies voer je niet hier, of je contact mij als je het ergens niet mee eens bent of je lost het met de persoon zelf op.
Pagina: 1