Golden Finger

Pagina: 1
Acties:

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Ik heb een paar vragen over de GFD's: Wie heeft al eerder een GFD gekocht, wat was de prijs, hoe heb je het gekocht en waar. Wie heeft al eerder een schema gemaakt, welke heb je gebruikt (link)? Ook zou ik graag willen weten of er meer L2 cache programmatjes zijn voor de Athlon behalve:
- Die van H.Oda
- Degene gebaseerd op H.Oda (alleen ASUS)
- De DOS programma's

Ik moet wel een L2 proggie hebben die de snelheid veranderd en die niet reset als ik de computer opnieuw start. Ik heb trouwens een Gigabyte 7IXe mainboard.

• bloasfist
  • Laatst online: 31-08 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

ik heb net 2 dagen m'n gfd in gebruik, en heb zonder problemen m'n athlon 500 naar 650 overgeclockt. ik heb de td2 (tweaking device 2) van innovatek (www.innovatek.de).
gekocht bij de oc-shop (www.oc-shop.nl)
wel onder rembours (kwam op 25 piek extra ofzo)
hij kosstte fl 60,- en daar kwamen dan administratie en rembours en btw bij en dan was het in totaal fl 96,-
EN HIJ IS HET WAARD!!! als ik nog een betere cooler heb gekocht ga ik de 700 ZEKER halen, zo niet sneller.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb sinds enige tijdook die TD2, en m'n 650 draait vrolijk op 800, nou moet ik de cache nog veranderen en dan kan ie weer hoger :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Beetje oftopic, maar goed...
Ik heb een Athlon 750 @ 870 door een FSB van 116. Draait goed stabiel.
Zou ik met zo'n td2 nog veel sneller kunnen? Ik heb een Abit KA7.

GreeTz
The-Force

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

bloasfist, ik zit er ook een tijdje aan te denken om die td2 aan te schaffen, hoe zit et eigenlijk met de koeling, is dat wat makkelijk er op te monteren en hoe duur was die cooler

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Een kooler op eens slot-a aanbrengen is niet zo lastig hoor, dat lukt je makkelijk...

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

ik heb ook die TD2.0 maar heb hem een tijdje geleden al in de states gekocht. Omdat ie toen vrij nieuw was, was ik 110 gulden kwijt ofzo.

Voordelen van de td2.0 ten op zichte van andere gfd's:

-hij is echt super klein
-geen powerconnector nodig dus geen onnodige dradenbrei
-1 dipswitches blokje
-goedkoop

trouwens die cache proggies schijnen ook voor andere merk mobo's te werken

• bloasfist
  • Laatst online: 31-08 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

misschien lachen, maar ik heb gewoon een standaard coolermaster koelertje op m'n athlon zitten en (dit is wel grappig) aan de andere kant van m'n proc een oud 486 fannetje zitten.. vraag me niet hoe, maar het werkt.. binnenkort toch nog wel een keer een beetje heftiger koeler kopen, maar zo kan het voorlopig wel...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Pagina: 1