Toon posts:

RTCW nieuwe cheat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net effe rtcw spelen waarna er gewonnen wordt door de allies ik nou ja kan gebeuren is over de muur gesprongen.

Dus ik denk ik let op de muren en wacht af. Maar even later binnen een minuut zonder dat iemand over de muur is gegaan weer de docs terug.

Toen de derde keer ben ik een beetje gaan opletten eerst staat er naam killed him self. dan 10 sec erna heeft ie de docs. Dit is dus onmogelijk om binnen 10 sec van beach naar warroom te lopen lijkt mij. 20 sec erna hadden ze gewonnen.

Weet iemand hier meer van?

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Waarschijnlijk killed hij eerst zichzelf, daarna legt een medic een granaat neer naast hem en revived hem dan, waardoor hij over de muur heen vliegt (daardoor zie je hem waarschijnlijk niet). En dan is hij al redelijk dichtbij de warroom en kan hij snel de docs pakken.

Neen

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij sterk eigenlijk want ik stond bij de backstairs en iemand anders bij de radioroom. De 3de keer dat is dus zou het wel moeten opvallen als er iemand langs zou lopen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom vraag je het hem niet? :?

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 14:42 schreef DataBeest het volgende:
Waarom vraag je het hem niet? :?
Omdat ie na de derde keer gekickt werd en toen kon ik het niet meer vragen.

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-10 19:34
hij gaat je waarschijnlijk het dan ontkennen en je uitschelden voor loser..... het is trouwens ook niet bedoeld om de bugs te gebruiken toch doen veel mensen dat :\

• Bosmonster
  • Laatst online: 09:28

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 17 mei 2002 14:45 schreef Tha_TE het volgende:
hij gaat je waarschijnlijk het dan ontkennen en je uitschelden voor loser..... het is trouwens ook niet bedoeld om de bugs te gebruiken toch doen veel mensen dat :\
exploits noemen we dat, misbruiken van bugs/features

Verwijderd

juh exploiten sux ook!! :(

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:23 schreef Dave Schalk het volgende:

Dus ik denk ik let op de muren en wacht af.
CAMPER!!! :D

• Bosmonster
  • Laatst online: 09:28

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 17 mei 2002 15:10 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

CAMPER!!! :D
En wat is daar mis mee? :) Mensen die klagen over campers zijn mensen die te slecht zijn om ze uit te schakelen ;)
Pagina: 1