This too shall pass
Ja
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
REgio 0 is gekomen voor vooral muziek DVD's die overal op de zelfde tijd uit horen te komen. Deze krijgen dan regio 0.
Regio 0 is een niet gecodeerde DVD, niet beveiligd, doet het in alle regio's.
Murphy was an optimist
Pfiew, gelukkig kun je de meeste DVD-spelers dan wel op Regio 0 zetten, anders werd het wel moeilijk om die dingen af te spelen 
Enig idee waarom er heel veel van die achterdeurtjes bestaan? Gewoon omdat dat de productie voor meerdere landen makkelijk maakt? Of omdat mensen dan eerder zo'n ding kopen als bekend is dat hij makkelijk regiovrij te maken is? (of beiden
)
Enig idee waarom er heel veel van die achterdeurtjes bestaan? Gewoon omdat dat de productie voor meerdere landen makkelijk maakt? Of omdat mensen dan eerder zo'n ding kopen als bekend is dat hij makkelijk regiovrij te maken is? (of beiden
Volgens mij is er wel een miniem verschil tussen regio 0 DVD's en regio 0 DVD spelers.. Maar ik heb er eigenlijk geen verstand van..
Expanding the inexpandable
moah, je zit in de goede richtingOp vrijdag 17 mei 2002 14:35 schreef Expander het volgende:
Volgens mij is er wel een miniem verschil tussen regio 0 DVD's en regio 0 DVD spelers.. Maar ik heb er eigenlijk geen verstand van..
Regio 0 DVD schijfjes kan je op elke speler afspelen. Ze zijn gewoon niet regiobeveiligd/
Regio 0 DVD spelers bestaan niet. Wel is het zo dat bepaalde DVD spelers die regiovrij gemaakt worden, niet regiovrij gemaakt worden maar op regio 0 gezet waardoor veel schijfjes van allerlei regio's het gewoon doen. De huidige schijfjes hebben soms een RCE (regio code enhanced) die ook nog 's het apparaat controleert, waardoor het ook niet meer werkt (de regiovrijheid
Da's het verschil
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat hoeft dus niet, een Regio 0 DVD draait prima als de DVD Speler op Regio 2 staat. Het is alleen een aanduiding voor een DVD die in alle regios bekeken mag worden.Op vrijdag 17 mei 2002 14:30 schreef eborn het volgende:
Pfiew, gelukkig kun je de meeste DVD-spelers dan wel op Regio 0 zetten, anders werd het wel moeilijk om die dingen af te spelen
Dat is simpelweg dat een fabrikant voor de hele wereld een speler wil ontwikkelen en de verschillen er softwarematig inzet. Met een regiovrije DVD-Speler kun je ook DVDs'van een andere (Bijvoorbeeld Regio 1) Regio dan die weermee de speler verkocht is (Hier: Regio 2) draaien. Er zijn ook DVD-Spelers die na het regio-vrij zetten geen Macrovision meer hebben, dan kan je (als je dat al wil) Macrovision DVD's opnemen op Video.Enig idee waarom er heel veel van die achterdeurtjes bestaan? Gewoon omdat dat de productie voor meerdere landen makkelijk maakt? Of omdat mensen dan eerder zo'n ding kopen als bekend is dat hij makkelijk regiovrij te maken is? (of beiden)
Murphy was an optimist
Regio 0 - in alle spelers te spelen
Elke speler kan dus Regio 0 spelen
Een Regiocode VRIJE speler kan elke Regiocode spelen
zit dus wel een verschilletje in
Elke speler kan dus Regio 0 spelen
Een Regiocode VRIJE speler kan elke Regiocode spelen
zit dus wel een verschilletje in
Leeg - Sinds 20180907
Pagina: 1