Beamer welk merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Gegroet,

Welke beamer moet ik mijn baas aanraden te kopen? De specs ga ik zelf wel over, maar ik heb gebruikers ervaringen nodig betreffende verschijdende merken. Kan iemand of meerdere iemanden mij hier aan helpen?

Goooooeeeeed! Four.

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Verwijderd

Barco als je redelijk professioneel spul zoekt, voor de htk-gebruiker heeft sony ook wel leuke dingen.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ligt er maar helemaal aan waarvoor de projector gebruikt moet gaan worden.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:33

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Zijn echt veel merken, van 3M tot Toshiba en Panasonic :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Och die beamer gaat 1 maal in de 2 weken een uur of 8 gebruikt worden is de schatting. Plus dat er niet al te veel geld beschikbaar is voor onze afdeling. Dus ga maar uit van een top klasse huis tuin en keuken apparaat :P

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Verwijderd

philips

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

Hitachi.. mooie dingen. Kan je ophangen aan plafond en met AB werken. (meeste beamers trouwens)..
Of Infocus, JVC etc.

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

zullen we het opsommen van merken maar achterwege laten?

Topicstarter, start even een normaal topic, waarin je de prijs eisen, het gebruik/functie en je eigen ervaringen ook meldt, zodat het een beetje een zinnig topic kan worden..

Want als iedereen maar een beetje een merk gaat zitten blaten, kan je net zo goed even in een winkel gaan kijken welke merken er zijn... :z

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.