Zoals de topic titel al zegt welke HD geeft problemen? Ik lees geregeld dat IBM of Maxtor of welke schijf dan ook een probleem geeft. Ik benk zelf dat het schijven op zich zijn, behoudens een slechte serie 75 GXP van IBM.
Wat ik hier mee wil doen is dat iedereen die denk dat een bepaalde HD niet aan te raden is of een HD is met problemen (brak worden / crachen / spontaan kapot gaan/ of wat dan ook ) hier aangeeft zodat wij tweakers een goed en duidelijk beeld krijgen over de goede en slechte HD's
Poll: Welke HD's geven/hebben problemen?
• De Conner schijven
• De wel bekende IBM schijven
• Een Maxtor
• Een Seagate
• De western Digital
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Hier kun je aangeven of een bepaalde HD ook gewoon goed is. Je kunt maar één keer een mening geven dus dit zal een duidelijk beeld geven.
Poll: Welke HD's zijn Goed
• Conner
• IBM
• Maxtor
• Seagate
• Western Digital

Geef A.U.B. in een reply aan welke waarom goed of slecht is.
Wat ik hier mee wil doen is dat iedereen die denk dat een bepaalde HD niet aan te raden is of een HD is met problemen (brak worden / crachen / spontaan kapot gaan/ of wat dan ook ) hier aangeeft zodat wij tweakers een goed en duidelijk beeld krijgen over de goede en slechte HD's
Poll: Welke HD's geven/hebben problemen?
• De Conner schijven
• De wel bekende IBM schijven
• Een Maxtor
• Een Seagate
• De western Digital

Hier kun je aangeven of een bepaalde HD ook gewoon goed is. Je kunt maar één keer een mening geven dus dit zal een duidelijk beeld geven.
Poll: Welke HD's zijn Goed
• Conner
• IBM
• Maxtor
• Seagate
• Western Digital

Geef A.U.B. in een reply aan welke waarom goed of slecht is.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)