Toon posts:

[FLASH] Bass detecteren van MP3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MP3 player gemaakt voor op een website, deze laadt streaming een mp3 in. Nu wil ik dat de player de bass gaat detecteren, zodat ik hier op kan reageren ... ik dacht dat ik zoiets gezien had op FF2001, maar ik weet nou niet zeker of dat alleen Flash was, of ook met behulp met Director.
Is het dus mogelijk om een bass te detecteren in flash?!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zag een keer een topic voorbij stromen:

[Flash] Equalizer maken

Maar dit geldt volgens mij niet voor streaming.

Toch maar de link toegevoegd, misschien heb je er wat aan!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

no way dat je dat gaat lukken. Je zou dan signal processing via Actionscript moeten doen en dat gaat niet lukken. Het voorbeeld op FlashForward was gemaakt mbv een Director plugin, en het beste alternatief word al genoemd door OzBoz. SwiftMP3 encoded namelijk ook extra informatie zoals het frequency spectrum en de ID3 tags van de MP3. Daarnaast is het nog eens gratis ook. :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Ik heb ook ergens een keer een .swf filemaker gezien die de mp3 er uit laat en dus alleen de vars van het spectrum erin plompt.......dat zou in dit geval handiger zijn....maar hoe dat ding nou ook al weer hete

Verwijderd

Topicstarter
http://www2.hku.nl/~patrick/1/testing.swf

voor zover ... komen nog meerdere animaties bij. Dat programma is echt superieur! Thnx!!! Je kan echt leuke dingen ermee doen, door interactie de muziek laten aanpassen, en door het aanpassen van de muziek weer de interactie mogelijkheden laten beinvloeden ... hmmm ... lijkt me leuk om iets mee te doen!

Verwijderd

geinig filmpje :9

Verwijderd

Strak filmpje ziet der echt flex uit

Verwijderd

Samen aan het werken met cosh?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas niet, ik zou graag met mijn held samen willen werken ... ik werk samen met iemand anders aan de stijl, we bouwen een comlete website ermee
Pagina: 1