Xp Unlocken wie o wie ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:15
Ik ben op zoek naar iemand die mijn 1800XP kan unlocken...

ben redelijk technische maar dat kleine werk lukt me niet |:(

ik woon in Overijssel in het plaatsje Almelo dus als iemand in de buurt mij 1800Xp kan unlocken voor een kleine vergoeding hoor ik the graag!!!

Thx in Advanced!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 18:11
welkom.

ik denk dat het best zelf goed te doen is. ik weet wel dat Eynstein XP cpu's unlocken maar denk dat dat alleen om nieuwe en bij hun gekochten exemplaren gaat. het beste kun je de faq en search ff raadplegen.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• D3LTA
Ben er bang voor als ik dat zo allemaal zie wordt dat niks als ik dat zelf doen, en het gaat meestal beter als iemand het doet die het al een keer eerder heeft gedaan....

durf me er zelf niet echt aan te wagen, zou niet oz blij zijn met een kapotte 1800 :(

• Dagobert
maar waarom zou je hem willen unlocken ? het enige wat gelocked is is de multiplayer. je kunt beter je cpu omhoog krikken met de FSB dan loopt ook in 1 keer alles sneller van geheugen tot PCI poorten. en als je de multiplayer omhoog doet loopt alleen je cpu iets sneller.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 13:41 schreef Deacon het volgende:
maar waarom zou je hem willen unlocken ? het enige wat gelocked is is de multiplayer. je kunt beter je cpu omhoog krikken met de FSB dan loopt ook in 1 keer alles sneller van geheugen tot PCI poorten. en als je de multiplayer omhoog doet loopt alleen je cpu iets sneller.
ja, maar op een gegeven moment trekken je andere onderdelen de fsb niet meer. en dan kun je met het klungelen aan de mp toch weer wat hoger komen

izze simpel

• D3LTA
de bedoeling is om straks na unlocken op 9 x 185Mhz te gaan draaien....

maar dat lukt nu niet dus.....

• Dagobert
de meeste tweakers klocken hun cpu op voor de hobby, voor de preformance had ik het nooit gedaan. je krijgt je cpu relatief minder omhoog dan dat je moet gaan koelen, tenzij je overgaat op waterkoeling ( >:) ) en als je voor de preformance gaat opklocken heb je een helicopter naast je bed staan of op je computerkamertje.

edit:

als ik btw je Sig moet geloven is het opklocken al aardig gelukt :?

Verwijderd

Vraag het aan
Rick2001 :)

Die doet het voor een kleine vergoeding..

• D3LTA
bleh... mjah kleine vergoeding maar die rick woont in limburg :? ... en das wel heeeel ver voor een unlockje

Verwijderd

Opsturen..

• D3LTA
Op vrijdag 17 mei 2002 13:50 schreef Deacon het volgende:
de meeste tweakers klocken hun cpu op voor de hobby, voor de preformance had ik het nooit gedaan. je krijgt je cpu relatief minder omhoog dan dat je moet gaan koelen, tenzij je overgaat op waterkoeling ( >:) ) en als je voor de preformance gaat opklocken heb je een helicopter naast je bed staan of op je computerkamertje.

edit:

als ik btw je Sig moet geloven is het opklocken al aardig gelukt :?
Die helikopter staat er al met die delta 7800rpm fan ja... maar gewoon het unlocken is voor wat meer mogelijkheden... iedereen wil toch graag het maximale uit zijn cpu halen of niet.....???

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Zo veel moeite voor niks. Waarom zou je in godsnaam een 1800+ gaan unlocken om hem vervolgens over te clocken?? Een pc doet 97 % van de tijd niks... na overclocken doet ie 97,1% niks.. dus wat heb je er aan??

Dat je nou een pentium 200 laat lopen op 400 zoals ik in die tijd deed dan kan ik het nog begrijpen. Zonde om zo'n dure CPU op te blazen voor een snelheids winst waar je niks van merkt.

just my 2 cents

Signature van nature

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:29

TFHfony

Professional Weirdo

Op vrijdag 17 mei 2002 14:09 schreef Sircuri het volgende:
Zo veel moeite voor niks. Waarom zou je in godsnaam een 1800+ gaan unlocken om hem vervolgens over te clocken?? Een pc doet 97 % van de tijd niks... na overclocken doet ie 97,1% niks.. dus wat heb je er aan??
Nou, als je met een distributed computing project meedoet, telt elke Mhz. En zeker die XP's zijn vrij lekker over te clocken. Kan je mooie snelle tijden wegzetten bij bv. Seti WU's.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Dat je nou een pentium 200 laat lopen op 400 zoals ik in die tijd deed dan kan ik het nog begrijpen. Zonde om zo'n dure CPU op te blazen voor een snelheids winst waar je niks van merkt.

just my 2 cents
Ja... :?

Het gaat niet alleen om snelheid. Gewoon kloten is ook leuk >:) Plus dat je het echt WEL merkt in snelheid. Durf te wedden dat de meeste tweakers tweaken om het tweaken en niet om de snelheid.

On topic:

Unlocken is echt een eitje man! Ik had het ook nog nooit gedaan, maar het is simpel. Het enige dat je echt moet onthouden is: goed afplakken! Ook goed ontvetten met wasbenzine ofzo (geen terpentine gebruiken). Lekker de tijd nemen en klaar is kees..

Lees eens een faq. Hele net staat vol met unlock faqs.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

just my 2 cents
als je niet weet waarom wij overklokken, wat doe je dan hier??? :Y)
Bovendien merk je als die-hard het snelheidsverschil echt wel..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Tsja ik ga vanuit Lelystad ook een x naar Rick toe voor een unlockje en ff onze beide pc's testen

..::System Specs::..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Mja, deze doe ik dicht; we zijn hier geen service request board. Straks worden we overstelpt met "wie sleutelt m'n PC inelkaar", "wie komt mij bak overclocken" enz. topics.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.