Op vrijdag 17 mei 2002 15:24 schreef GA!S het volgende:
[..]
Mwa, garantie loopt via Compufix en iedereen (zowel initiatiefnemer als geinteresseerde) is neem ik aan oud en wijs genoeg om te weten wat de voor- en nadelen van een dergelijke actie zijn. IMHO is dat niet iets dat de modjes voor iemand moeten beslissen.
Als wij dat willen mogen wij onze gebruikers zelfs tegen zichzelf beschermen, toch? Dat gebeurt in de 'normale' wet ook vaak zat

. En we willen achteraf gezeur voorkomen. Mensen die via het forum iets erg duurs gekocht hebben, dat four gaat, gaan er ook op het forum over klagen dan.. Dat hebben we liever niet.
Ik blijf er wel bij dat het concurrentie verhaal een probleem van XS2 is en niet van GoT. Ze kunnen moeilijk een afnemer dwingen om de laptops met winst te verkopen. Als hij een webshop heeft en koopt via XS2 20 van die dingen in met korting dan is het zijn probleem wat ie daar mee wil doen. Al gooit ie ze in de sloot.
Als PWA zijn webshop in wil zetten om eenmalig een stel tweakers blij te maken en dat via de normale weg speelt lijkt me daar helemaal niets mis mee.
Klopt, maar dan moet-ie daar op de normale manier reclame voor maken. Spam verbieden we op GoT voor bedrijven die normaal te werk gaan, en is het dus oneerlijk om de topicstarter wel gratis reclame te laten maken voor zijn bedrijfspraktijk, ook al is het goedkoop en goed bedoeld. Het zou niet eerlijk zijn...