Ik ben op zoek naar een redelijk eenvoudige stereoversterker. Meerkanaals mag wel, maar ik ben voorlopig toch van plan 2 luidsprekers aan te sluiten. Mijn budget is echter niet zo groot klein.
Nu heb ik de volgende artikelen gezien, maar ik vroeg me af wat jullie ervaring hiermee is en/of wat jullie mening erover is.
Pioneer A109 - €119,99

- 2x 40 Watt vermogen
- 6 aansluitingen
Hier zit echter geen afstandsbediening bij en tja... gemak dient de mens
Er is ook een A209r met 2x45W en een afstandsbediening. Deze heb ik echter alleen nog maar bij duitse winkels gezien en bij een winkel op Texel. Een beetje uit de buurt dus.
Technics SA-EX140 - €199

- 2x 100 Watt vermogen
- 5 aansluitingen
- Tuner met RDS
- afstandsbediening
Nu heb ik niet echt de behoefte aan een tuner, maar wat denken jullie? De Technics heeft wat meer vermogen, een afstandsbediening en die tuner. Hij is echter wel weer een stukje duurder...
Nu heb ik de volgende artikelen gezien, maar ik vroeg me af wat jullie ervaring hiermee is en/of wat jullie mening erover is.
Pioneer A109 - €119,99

- 2x 40 Watt vermogen
- 6 aansluitingen
Hier zit echter geen afstandsbediening bij en tja... gemak dient de mens
Er is ook een A209r met 2x45W en een afstandsbediening. Deze heb ik echter alleen nog maar bij duitse winkels gezien en bij een winkel op Texel. Een beetje uit de buurt dus.
Technics SA-EX140 - €199

- 2x 100 Watt vermogen
- 5 aansluitingen
- Tuner met RDS
- afstandsbediening
Nu heb ik niet echt de behoefte aan een tuner, maar wat denken jullie? De Technics heeft wat meer vermogen, een afstandsbediening en die tuner. Hij is echter wel weer een stukje duurder...