----------------------------------------
als je op Vragen of meer info? klikt, dan gaat ie naar www.ben.nl 
lijkt me dat er wel ergens een addertje onder het gras zit
lijkt me dat er wel ergens een addertje onder het gras zit
dit soort sites zijn meestal niet te vertrouwen....
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Verwijderd
gewoon een keer proberen met 'n prepaid sim kaart ofzo ? lijkt me dat er met een prepaid kaart erg weinig risico aan verbonden is en als het werkt is het natuurlijk perfect
ik zou je dan wel adviseren om dan geheim te bellen, wie weet wat ze allemaal met je telefoonnummer doen
Het kan wel:
Je beld in naar een nederlands nummer. Daar wordt het omgezet naar Voice over IP. Vervolgens gaat het via het internet naar je bestemmings land. Daar wordt het terug gezet naar spraak en doorverbonden naar het nummer dat je wenst.
Is een stuk goedkoper dan de hele weg spraak.
(Ik denk dat het zo werkt.)
Je beld in naar een nederlands nummer. Daar wordt het omgezet naar Voice over IP. Vervolgens gaat het via het internet naar je bestemmings land. Daar wordt het terug gezet naar spraak en doorverbonden naar het nummer dat je wenst.
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Kan ook inderdaad, maar staat nog in kinderschoenen.Op vrijdag 17 mei 2002 13:41 schreef Masselink het volgende:
Het kan wel:
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
je kunt ze ook zelf ff bellen als je vragen hebt 
Domain name:
globalcall.nl (second domain)
Organisation:
Telediscount BV
Hoogoorddreef 9
1101 BA AMSTERDAM
Administrative Contact:
Abel Jansen