Ben op zoek naar een high end 19 inch met hoge refresh rates. Heb al verschillende modellen van IIyama en Sony bekeken.
Kan iemand mij verder helpen?
Verwijderd
philips 19p heeft ook leuke specs, daar denk ik overOp vrijdag 17 mei 2002 12:15 schreef sjoerdje het volgende:
Ben op zoek naar een high end 19 inch met hoge refresh rates. Heb al verschillende modellen van IIyama en Sony bekeken.
Zoek op welke merken er in het high end segment thuishoren. Kijk welke monitoren die (zijn er maar een paar in het high end segment) de desbetreffende fabrikanten aanbieden. Vergelijk de features, en maak daaruit je keuze.Op vrijdag 17 mei 2002 12:15 schreef sjoerdje het volgende:
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Over het algemeen goed, maar wel € € €Op vrijdag 17 mei 2002 12:27 schreef sjoerdje het volgende:
Thanks, heb inderdaad al verschillende topics over 19 inch monitoren bekeken. Probleem is dat er veel verschillende dingen gezegd worden.
Over de IIyama Vision Master Pro 454 hoor ik bijvoorbeeld dat je gele puntjes op het scherm ziet.
Over Sony wordt niet zoveel geschreven.
Any recommendations voor een type Sony
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()