Toon posts:

Welke 19 inch voor tussen de 400 en 700 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een high end 19 inch met hoge refresh rates. Heb al verschillende modellen van IIyama en Sony bekeken.

Kan iemand mij verder helpen? :)

Verwijderd

Hier zijn al veel topics over geweest. Als je genoeg geld hebt is de Sony echt perfect, maar andere merken zoals bijv. Eizo, Philips en Samsung zijn ook prima.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 17 mei 2002 12:15 schreef sjoerdje het volgende:
Ben op zoek naar een high end 19 inch met hoge refresh rates. Heb al verschillende modellen van IIyama en Sony bekeken.

philips 19p heeft ook leuke specs, daar denk ik over

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 17 mei 2002 12:15 schreef sjoerdje het volgende:

Zoek op welke merken er in het high end segment thuishoren. Kijk welke monitoren die (zijn er maar een paar in het high end segment) de desbetreffende fabrikanten aanbieden. Vergelijk de features, en maak daaruit je keuze.

Eerst even zelf wat research doen, en dan terug komen. Alleen zeggen, ik heb gekeken en verschillende modellen van IIyama en Sony dat verteld weinig.

Wat wil je ermee, welke modellen, welke eisen stel je eraan. Dat soort dingen.

Wat je nou vraagt en zelf geeft kunnen wij erg weinig mee.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

En dan komt het erop dat iedereen zijn favo monitor op gaat noemen, waar je ook weinig aan hebt.

Vergelijk inderdaad eens specificaties en bekijk wat jouw eisen zijn. Lees dan wat reviews, die zijn er zat. Dan komt je al een heel eind in de richting van je keuze.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, heb inderdaad al verschillende topics over 19 inch monitoren bekeken. Probleem is dat er veel verschillende dingen gezegd worden.

Over de IIyama Vision Master Pro 454 hoor ik bijvoorbeeld dat je gele puntjes op het scherm ziet. ;)

Over Sony wordt niet zoveel geschreven.
Any recommendations voor een type Sony :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Zeg nou eerst eens even wat je wilt hebben. Wat moet er op, aan en in zitten?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

Op vrijdag 17 mei 2002 12:27 schreef sjoerdje het volgende:
Thanks, heb inderdaad al verschillende topics over 19 inch monitoren bekeken. Probleem is dat er veel verschillende dingen gezegd worden.

Over de IIyama Vision Master Pro 454 hoor ik bijvoorbeeld dat je gele puntjes op het scherm ziet. ;)

Over Sony wordt niet zoveel geschreven.
Any recommendations voor een type Sony :)
Over het algemeen goed, maar wel € € €

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Ben wel te spreken over een Sony CDP-G420. Heeft volgens mij goede refresh rates en dotpinch 0.24.

Eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel verstand van. Kennis van monitoren heb ik opgedaan via dit forum.

Wat ik i.i.g. wil is dit:
- 100% vlakke beeldbuis
- lage dotpinch (is 0.25 voldoende of beter 0.24?)
- hoge refresh rates
- geen vaste monitor kabel

Verwijderd

Dit soort dingen kun je echt wel makkelijk zelf vinden, daarnaast is er ook nog persoonlijke smaak, en die van jou kennen wij niet. Zelf researchen, en als je een specifieke vraag hebt, open dan nog eens een topic. Lees ook de eerste posting van obsidian even door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.