Toon posts:

v&b [n00b] gf4 tv-out werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[n00b] gf4 tv-out werkt niet?
deze thread is onterecht dichtgegooid. in m'n openingspost stond dat ik search had gebruikt en de grote tv-out faq had doorgenomen maar dat er geen oplossing in stond.
er was nog geen oplossing gevonden en de thread wordt dichtgegooid met een link naar de grote tv-out faq :?

gelukkig nog wel een mailtje gehad van iemand met een mogelijke oplossing.
als het topic nou weer even open gaat kan ik die posten en kunnen in het vervolg mensen de oplossing vinden met search :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan die oplossing ook naar sinterklaas@tweakers,net sturen, dan kan die het in de FAQ zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd naar de oplossing, en dan met name of deze niet bekend is, voor de volledigheid gooi ik 'em nog even open. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 12:12 schreef marno het volgende:
[n00b] gf4 tv-out werkt niet?
deze thread is onterecht dichtgegooid. in m'n openingspost stond dat ik search had gebruikt en de grote tv-out faq had doorgenomen maar dat er geen oplossing in stond.
er was nog geen oplossing gevonden en de thread wordt dichtgegooid met een link naar de grote tv-out faq :?
Ja er komen zoveel tv-out topics en de FAQ is zo uitgebreid dat eigenlijk elk topic dichtkan. Als je toch een topic erover wilt openen moet je echt superduidelijk zijn en zeggen wat je allemaal geprobeert hebt, anders krijg je allemaal replies die ook in de FAQ te vinden zijn.
En jou uitleg is nou niet echt denderend te noemen.

Maar hij is weer open zie ik, als die oplossing echt uitkomst biedt komt hij uiteraard in de FAQ, alleen lijkt het me heel sterk dat er een oplossing is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Gezien zijn post lijkt het mij dat zijn TV niet eens gedetecteerd word. Dus zal hij het daar moeten zoeken.