Toon posts:

display waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is zo ver,mijn samsung sgh-m100 kwam klem te zitten tussen mijn deur.
Nu zal je je afvragen wie legt zijn telefoon nou tussen de deur?Nou ik :( .
Mijn accu was bijna leeg en ik dacht bij me zelf laat ik de telefoon maar eens opladen.
Maar het was gisteren nogal lekker weer en ik lag wat lekker weg te sukkelen in de tuin,en ik verwachte een belangrijk telefoontje,dus de telefoon in de deuropening gelegt.
Na dat het belangrijk telefoontje niet gekomen was dacht ik,ik moet nog boodschappen doen.
Dus ik de deur dicht doen,dat ging een beetje moeilijk.
Nu is dus mijn display kapot :'( ,maar er is nog hoop,want voor de rest werkt de telefoon nog wel.
Maar nu mijn vraag,is er ergens een winkel die losse display's verkoopt?
Want ik heb geen zin om mijn telefoon naar libertel op te sturen,dan kan je net zo goed een andere telefoon kopen.
Het liefst ergens in de buurt van Wageningen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:53
Volgens mij zijn die displays

- reteduur
- nergens te krijgen

;(

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Sjezus,dat zal toch niet waar zijn.
En wat is rete duur? ik hoop in iedergeval niet duurder dan 50 euro.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
ik denk wel dat het duurder is als 50 euro. Bij mijn telefoon was er alleen een heel klein kut klemmetje kapot wat 1 cent kost om te maken maar als je dat wou laten reparen koste dat iets van 50 euro dus een beeldscherm zal nog wel duurder zijn

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:14
Ga naar de zwarte markt in beverwijk. Snel en goedkoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de phone dus open gemaakt en ik moet je zeggen dat het niet zo heel erg moeilijk is om de display te vervangen.
Ik heb hier een goede soldeerbout liggen,en ik heb in mijn leven al veel printplaten gesoldeerd.
Om het nu door een ander te laten doen vind ik zelf wel sonde.De euro's komen hier ook niet aanwaaien,als je begrijpt wat ik bedoel.
Hmm,dat Beverwijk gebeuren,verkopen ze ook losse display's?
Als dat zo is,dan is het wel de moeite.

Verwijderd

bij de gsm-sjop in tilburg hebbe aze bijan alles los en anders meot je eens zoeke naar een defecte (niet beeldscherm dan) ofzo op marktplaats.nl
Pagina: 1