Toon posts:

hand scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nu een handscanner en mijn vraag was of ik dit ding ook kan gaan gebruiken zonder toetsenbord.
Ik weet dat het ding een toetsenbord nodig heeft bij de invoer maar is er geen toetsenbordprogje(??)ofzow die ik zou kunnen gebruiken om alsnog geen toetsenbord(hardwarematig dus) te gebruiken?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:54
In windows is er het veel gebruikte proggie om op het beeld een toetsenbord te kunne plaatsen, meen ik me te herinneren... Volgens mij zat dat bij de toegankelijkheids opties....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 11:49 schreef PsYgHo het volgende:
In windows is er het veel gebruikte proggie om op het beeld een toetsenbord te kunne plaatsen, meen ik me te herinneren... Volgens mij zat dat bij de toegankelijkheids opties....
gloof dat dat win2k was
ik werk hier met NT

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 10:06

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dat bedoelt ie niet.

Hij heeft zo'n ding wat ze bij warenhuizen gebruiken om barcodes te scannen en dergelijke

En nee, kan niet zonder toetsenbord denk ik. Eventueel kun je het toetsenbord wel strippen (zoveel mogelijk zooi eraf) en het dan wegwerken.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 12:20 schreef sebastius het volgende:
Dat bedoelt ie niet.

Hij heeft zo'n ding wat ze bij warenhuizen gebruiken om barcodes te scannen en dergelijke

En nee, kan niet zonder toetsenbord denk ik. Eventueel kun je het toetsenbord wel strippen (zoveel mogelijk zooi eraf) en het dan wegwerken.
Jah maar dan moet ik met me laptoppie + huge toetsenbord+scanner rondlopen :)
Tja en een nummerieke toetsenbordje heb ik op het moment niet

Verwijderd

Topicstarter
*kickje*

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 10:06

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Sloop dat toetsenbord tot de print aan toe. Dan wordt het kleiner... Je kan het natuurlijk ook proberen zonder toetsenbord hoor.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:03
Op dinsdag 21 mei 2002 08:44 schreef sebastius het volgende:
Sloop dat toetsenbord tot de print aan toe. Dan wordt het kleiner... Je kan het natuurlijk ook proberen zonder toetsenbord hoor.
Jah man... Sloop die zooi daar! :)

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

is zo'n oproltoetsenbordje niet wat?
http://www.logitech.com/cf/newsarticle.cfm/4406
Pagina: 1