The one, the only, the original ICW
is normaal gewoon ps/2...
moet alleen ff zoeken naar het juiste aansluitschema wbt de draadjes, gewoon op de ps/2 poort en klaar, zpu die moeten werken!
moet alleen ff zoeken naar het juiste aansluitschema wbt de draadjes, gewoon op de ps/2 poort en klaar, zpu die moeten werken!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
ja heb gezocht naar schema maar kon niks vinden, valt het door te meten?
Was het ook heel toevallig dat je net met een Mod bezig was dat er een Toshiba kapot ging?
Daar heb ik niks mee te maken. Was laptop van een buitenmonteur beeldscherm door gebrand kwam rook uit.Op vrijdag 17 mei 2002 12:31 schreef Redkef het volgende:
Was het ook heel toevallig dat je net met een Mod bezig was dat er een Toshiba kapot ging?![]()
PS/2 is 7 polig en touchpad is 8 polig
Ben er achter wat voor touchpad het is het is de
Alps Mouse pad BA913B PCB-52P5661THPADB-30D ver 0.4
kan iemand mij hier meer technische gegevens over vertellen.
Alps Mouse pad BA913B PCB-52P5661THPADB-30D ver 0.4
kan iemand mij hier meer technische gegevens over vertellen.
Verwijderd
Dis wel interresant, Ik heb nog een laptop, Maar met een logitech touchepad, is ff kijken wat dat is 
Jullie tweakers brengen me weer eens op een goed idee
Jullie tweakers brengen me weer eens op een goed idee
Verwijderd
Er zijn ook kant en klaren pats. Met schema en al. Een nadeel (of voordeel als je van knutsellen houd). Je moet de print zelf in elkaar zetten.
Gamerz,
questa.unigame
Gamerz,
questa.unigame
Ik heb me afgelopen week eens wat lopen experimenteren met het touchpad en wat datasheets van een andere merk touchpad en heb mijn alps touchpad aan de praat gekregen.
Topicstarter is eruitgekomen maar verteld niet wat de oplossing is geweest. Als hij trouwens een beetje had gezocht dan had ie vast hier wel wat gevonden:
Touchpad eindelijk ingebouwd..
Touchpad eindelijk ingebouwd..
Maybe eens leuk als je wat pics post en de oplossingICW schreef op 04 March 2003 @ 12:07:
Ik heb me afgelopen week eens wat lopen experimenteren met het touchpad en wat datasheets van een andere merk touchpad en heb mijn alps touchpad aan de praat gekregen.
Hebben andere mensen er ook nog wat aan
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Pagina: 1