...
Verwijderd
alleen met flash 5 is het niet mogelijk. Kijk eens in de search, is namelijk al vaak voorbij gekomen hier.
Ik kon erg weinig relevants vinden met de search.Op vrijdag 17 mei 2002 11:04 schreef Necromancy het volgende:
alleen met flash 5 is het niet mogelijk. Kijk eens in de search, is namelijk al vaak voorbij gekomen hier.
...
Verwijderd
vorige week heb ik ook al zo iets beantwoord. Maar komt ie nog een keer 
Als je dynamisch plaatjes wil inladen heb je een extra programma erbij nodig. Er zijn programma's die je op de server moet laten draaien (jpegtoswf volgens mij) maar zag pas ook iets voorbij komen wat dmv php een swf genereerde.
Zo zijn er meer van dat soort programmas die swfjes kan maken van plaatjes, en die swfjes zijn in te laden in flash.
Flash MX heeft nu de ondersteuning om dynamisch jpg's in te laden al heb ik hier nog niet mee gewerkt. Wil je het duur aan pakken kun je ook altijd nog eens gaan kijken naar generator maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen. (een vlieg met een kanon beschieten, toch?)
Als je dynamisch plaatjes wil inladen heb je een extra programma erbij nodig. Er zijn programma's die je op de server moet laten draaien (jpegtoswf volgens mij) maar zag pas ook iets voorbij komen wat dmv php een swf genereerde.
Zo zijn er meer van dat soort programmas die swfjes kan maken van plaatjes, en die swfjes zijn in te laden in flash.
Flash MX heeft nu de ondersteuning om dynamisch jpg's in te laden al heb ik hier nog niet mee gewerkt. Wil je het duur aan pakken kun je ook altijd nog eens gaan kijken naar generator maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen. (een vlieg met een kanon beschieten, toch?)
Dat is Ming idd.Op vrijdag 17 mei 2002 11:11 schreef Necromancy het volgende:
Er zijn programma's die je op de server moet laten draaien (jpegtoswf volgens mij) maar zag pas ook iets voorbij komen wat dmv php een swf genereerde.
Dan ga ik FlashMX nodig hebben!Flash MX heeft nu de ondersteuning om dynamisch jpg's in te laden al heb ik hier nog niet mee gewerkt.
Thanx!!
...
Mwoah..er waren 2 specifieke dingen die je alleen in Generator kon doen. Btw Generator word niet meer ondersteund aangezien er nieuwe produkten binnekort komen van Macromedia.Op vrijdag 17 mei 2002 11:11 schreef Necromancy het volgende:
...Wil je het duur aan pakken kun je ook altijd nog eens gaan kijken naar generator maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen. (een vlieg met een kanon beschieten, toch?)
"You're only as good, as what you did last week."
Pagina: 1