Toon posts:

Themaforum politiek dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=497239]
Dit omdat de verkiezingen geweest zijn en we dan wel redelijk uitgepraat zijn.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Er blijft na de verkiezingen nog genoeg om over te praten. Denk aan kabinetformaties, die nog gevormd moeten worden!

Het lijkt mij handiger om het forum open te houden totdat het kabinet geïnstalleerd is, maar dat ben ik slechts. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zegt dat je daar niet meer over kan praten dan, dat past toch prima in W&L/SG/NSTM, afhankelijk van het onderwerp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik zou zeggen: laat de drukte het bepalen.
Wordt het te rustig dan exit. :)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 16:49

Basszje

Reisvaap!]

Tja ik vind dat het TF voorlopig wel mag overblijven.,
Genoeg te bepraten zo met de formatie e.d. en de discussie links/rechts en het bijbehorende slagveld ( :P ) is ook nog niet minder geworden :) .

Maar ja ik vind politiek zelf ook wel erg leuk :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 12:07 schreef Basszje het volgende:
Tja ik vind dat het TF voorlopig wel mag overblijven.,
Genoeg te bepraten zo met de formatie e.d. en de discussie links/rechts en het bijbehorende slagveld ( :P ) is ook nog niet minder geworden :) .

Maar ja ik vind politiek zelf ook wel erg leuk :)
ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stem is vóór openhouden (goh er is nog niet eens een poll gestart?)
Wanneer de animo wegebt kan het altijd nog richting het archief ( zie justmental).
Al is het maar voor de overzichtelijkheid en het type mod-force wat (jammer genoeg) nodig is in dit soort onderwerpen.
Nu trekt Themaforum nog een redelijk beperkte groep GoTters die zich inmiddels wel redelijk aan de spelregels houdt.

Wanneer je dit onderwerp nu verplaatst naar NSTM/SG/W&L ontstaan er m.i. weer enorme aantallen slotjes-topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ben ook voor het openhouden van dit forum, tot na de formatie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik ben voor openhouden, het is een veelbesproken onderwerp en met het themaforum erbij is het lekker duidelijk waar je de politieke discussies kan houden en vinden.

Bovendien vind ik het in NTSM ook plezieriger als het niet zo gedomineerd wordt door politieke discussies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

We kunnen ook na 31 mei het TF weer terug politiek maken? Ik vind TF examens ook wel fijn eigenlijk... (ik doe dit jaar zelf eindexamen...)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat word het volgende thema in TF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
laat ik even met een overpijnzing komen:
nu de examens begonnen zijn kan het examen forum dus ook dicht? ;)

of komen er nog vragen tijdens de formatie/examen? :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 17:54 schreef Yoozd het volgende:
Wat word het volgende thema in TF?
Het is er toch al ;)

Waarom heet het Thema Forum: Examens "TFA" in de afkorting :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

TFP kost te veel tijd en energie. Je moet alles lezen om het daar een beetje gezellig te houden. Ik hou er woensdag mee op, omdat ik mijn eigen forum W&G zwaar aan het verwaarlozen ben. Al mijn tijd gaat in TFP zitten, vandaar dat ik er woensdag mee kap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Op vrijdag 17 mei 2002 18:03 schreef cutter het volgende:
TFP kost te veel tijd en energie. Je moet alles lezen om het daar een beetje gezellig te houden. Ik hou er woensdag mee op, omdat ik mijn eigen forum W&G zwaar aan het verwaarlozen ben. Al mijn tijd gaat in TFP zitten, vandaar dat ik er woensdag mee kap.
Kan niet iemand dat dan even overnemen :?

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Themaforum lijkt best op 1 grote zelfbevestiging van Links geworden.

Na de gruwelijke nederlaag van Links lijkt me dat de politiek duidelijk is en weinig discussiebehoefte heeft.
En de volgende keer dat je kan opdraven voor je democratische plicht is pas over 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 17 mei 2002 18:17 schreef Mikado het volgende:

Na de gruwelijke nederlaag van Links lijkt me dat de politiek duidelijk is en weinig discussiebehoefte heeft.
En de volgende keer dat je kan opdraven voor je democratische plicht is pas over 4 jaar.
Zo, geen discussiebehoefte meer? Is dit monddood maken van alles wat niet rechts denkt hetgeen wat we de komende 4 jaar kunnen verwachten?

Werkelijk waar, de arrogantie druipt hier met hectoliters tegelijk vanaf zeg.

Rechts heeft gewonnen, dus discussieren is niet meer toegestaan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 18:17 schreef Mikado het volgende:
Dit soort opmerkingen bevestingen idd dat het tijd wordt dat sommige types de mogelijkheid niet meer hebben hun kronkels te posten. Kom OP zeg...
Integendeel. Het is pas begonnen: zowel de VVD als de PvdA willen de oppositie in... wordt een moeilijke formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Zoals hier al gelijk blijkt is er nog zat af te discussieren :) .

[edit] en offtopic :
Bovendien is de volgende democratische plicht alweer euh over een paar jaar ( europarlement ? Wanneer is dat precies :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich zou het wel leuk zijn als hij openbleef tot na de formatie, maar dat kan nog wel eens heel lang duren. De langste formatie ooit was geloof ik iets van 200 dagen. Ik kan me niet voorstellen dat de crew zo lang wil wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
TF kan nog wel _iets_ langer open blijven, maar politieke discussies zijn niet verboden in SG/NSTM/W&L :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 18:03 schreef cutter het volgende:
In principe kan ik dit wel begrijpen.

Echter, is het niet mogelijk om een of twee mensen als TFP lite-mods aan te stellen? Met af en toe dus controle over hun functioneren door de full-mods (zoals jij, Lord Daemon, etc.). Als je dan gewoon iemand die veel in TFP komt als lite-mod aanstelt (iemand waarvan je denkt dat die dat kan, die dus nog geen OW heeft gehad enzo)...

Of is het gewoon 'ik kap -> TFP foetsie'? ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 21:44 schreef Grrrrrene het volgende:
TF kan nog wel _iets_ langer open blijven, maar politieke discussies zijn niet verboden in SG/NSTM/W&L :)
Mja, maar politieke discussies in een forum als nstm houden, waar ook mensen zitten die dat soort discussies absoluut niet interesseert, lijkt me niet productief. Je kunt je wel afvragen of een tech-forum als GoT wel een politiek forum moet hebben...

Wat ik wel begrijp is het snakken naar het einde van het forum van Cutter :) wat ik niet begrijp is dat er niemand anders doormodereert of die pet tijdelijk krijgt.
Pagina: 1