Wie weet wat de wetgeving is om een computerconfiguratie te demonteren heb overal gezocht maar heb niets kunnen vinden.
greetz
greetz
tegenvraag: waarom denk je dat die wet er is?Op vrijdag 17 mei 2002 10:20 schreef lommerbergen het volgende:
Wie weet wat de wetgeving is om een computerconfiguratie te demonteren heb overal gezocht maar heb niets kunnen vinden.
greetz
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Of de PC van een anderOp vrijdag 17 mei 2002 10:21 schreef Scalle-- het volgende:
is daar dan een wetgeving voor nodig?
gewoon je pc openhalen en have fun zou ik zeggen
of bedoel je op gebied van garantie ofzo?
Verwijderd
ik denk dat die er zowel niet isOp vrijdag 17 mei 2002 10:23 schreef lommerbergen het volgende:
Nee ik moet de Arbo wetgeving betreffende demontage van computerconfiguraties inventariseren???
Denk dat je dan meer aan veilig werken en ventilatie moet denken enzo.Op vrijdag 17 mei 2002 10:23 schreef lommerbergen het volgende:
Nee ik moet de Arbo wetgeving betreffende demontage van computerconfiguraties inventariseren???
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Verwijderd
Ow bedoel je dat je niet in een hokje mag werken van 2 bij 2 en 8 pc's draaien en geen ventilatie of iets in die richtingOp vrijdag 17 mei 2002 10:34 schreef PipoDeClown het volgende:
[..]
Denk dat je dan meer aan veilig werken en ventilatie moet denken enzo.
Check de site van Arbo eens.
Verwijderd
[topic=309815/1/50]Op vrijdag 17 mei 2002 10:20 schreef lommerbergen het volgende:
greetz
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.