Toon posts:

Laptop Aspire 1403LC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enkele topics hier op GoT gelezen en over het algemeen waren ze niet erg positief over Acer. Maar nu heb ik net een mooie laptop gezien van Acer Aspire 1403LC.

Is Acer de laatste tijd al vooruit gegaan of raden jullie nog steeds andere merken aan?

Heb een e-mail ontvangen van Acer met een pdf'je met alle info waaronder ook enkele goed afgelegde tests van vallen etc. weet zo 1 2 3 niet meer welke.

Zijn ze er beter op geworden of hebben jullie nog andere suggesties wat kwa hardware over1komt?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ervaring met Acer notebooks?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er dan niemand ervaringen met Acer?
Ik heb ook een topic gevolgt van Promedion maar die is verplaatst naar Crew Forum of iets dergelijks |:(

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/495617

Is Promedion dan wat zijn er hier wel ervaringen van?
Het gaat over de Promedion 5700.

Verwijderd

Ik heb op een bedrijf gewerkt helemaal gericht op het leveren aan bedrijven daar waren ze zeer te spreken over ACER. maar misschien ff in de pcm kijken ofzo komen toch vaker vergelijkingstesten voor??

Verwijderd

een kennis heeft een acer notebook en dat ding bevalt hem prima! nooit problemen mee :)

kijk eens bij http://www.zdnet.com/ voor reviews! zag daar geloof ik laatst wel iets staan...

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer met ervaringen?
Misschien ook nog van de Promedion 5700?

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 20:49

DutchMan

NederlandseMan

Ik ben een acer reparatie mannetje. >:) Ja het zijn best wel leuke laptops. Zelf zou ik het niet kopen omdat ik hem er niet zo mooi vind uitzien. (lijkt trouwens best wel veel op die nieuwe toshiba). Ook die grote letters ASPIRE op de kap van het LCD vind ik er niet uit zien. Maarja.. Ik zou
meer voor die travelmate serie gaan. Maar daar betaal je ook gelijk weer wat meer voor. Mischien een tip. Als je een acer koopt koop er dan altijd garantie uitbreiding bij. :)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Verwijderd

Topicstarter
Even dit topic weer een beetje omhoog.
Hebben jullie ook ervaringen met Maxdata Laptops?
Ze zijn namelijk snel en goedkoop. Hoe kan dit?

Iemand enig idee?

ps: Snel gekeken in de pricewatch.
Iets van:

Maxdata Eco 3000X Pentium 4/1,8Ghz,256Mb,30Gb,15",CD-RW/DVD,Windows XP Home,Work

Voor €2070 dat is geen geld. Hoe kan dit als je kijkt naar bijv. acer.
Ik zoek een goeie laptop voor onder andere 3d modeling en games.
Pagina: 1