Laptop adapter ??

Pagina: 1
Acties:

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Mijn vriendin heeft een Fujitsu Lifebook laptop en nou is het snoertje naar de adapter stuk. Nou hebben we 1 plek gevonden waar we een nieuwe kunnen kopen maar daar kost hij 96 euro.

Ik heb al even gezocht op tweakers.net maar ik kan het niet vinden. Weet iemand een winkel waar ik een adapter voor de Fujitsu Lifebook kan kopen. Liever iets goedkoper?

Alvast bedankt

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

wat dacht je van een ad op tweakers vraag en aanbod?

vraag & aanbod

als ik het goed onthouden heb? ik denk dat je daar meer kans maakt.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Kijk eens op Marktplaats misschien staat er ergens een 2e hands te koop.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op vrijdag 17 mei 2002 10:01 schreef _Guevara_ het volgende:
Mijn vriendin heeft een Fujitsu Lifebook laptop en nou is het snoertje naar de adapter stuk. Nou hebben we 1 plek gevonden waar we een nieuwe kunnen kopen maar daar kost hij 96 euro.

Ik heb al even gezocht op tweakers.net maar ik kan het niet vinden. Weet iemand een winkel waar ik een adapter voor de Fujitsu Lifebook kan kopen. Liever iets goedkoper?

Alvast bedankt
4100c?!

Bel eens mso ik heb ze weleens besteld voor ongeveer 70 eufro.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Kan je niet gewoon een universele adapter gebruiken? Deze kan je gewoon bij de lokale electro winkel halen. En bij conrad natuurlijk :)

Suc6

Verwijderd

Kabeltjes kun je toch repareren??? Des noods breek je die adapter open en zet er een nieuwe kabel tussen. We zijn toch tweakers of niet? Succes!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 15:04 schreef cornholio het volgende:
Kabeltjes kun je toch repareren??? Des noods breek je die adapter open en zet er een nieuwe kabel tussen. We zijn toch tweakers of niet? Succes!
jeps heb ik ook gedaan, trouwens je kan ook gewoon een normale gebruiken met zelfde eigenschappen.. kosten goedkoper, alleen moet je waarschijnlijk even je stekkertje overzetten
Pagina: 1