max Temp DURON 600

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
hoe warm 'mag zo'n ding +/- worden ???
die van mij word nu 67 graden onder volle belasting en als ie ietje te warm word brand hij dan direkt door of loopt ie vast ???

wat is de max temp ?? 70 graden ?? 80 ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Hij kan 90 graden worden, maar boven de 50 graden zou ik al gaan uitkijken. Heb je wel het blauwe stickertje onder je koeler vandaan gehaald? Met deze temperatuur gaat jecpu niet erg lang mee ben ik bang. Succes ermee.

Verwijderd

Probeer je cpu onder de 60 te houden (ook met stevig overclocken) boven de 60 begin je russich roulette te spelen (beetje grof uitgedrukt)
Oh ja, check je mail ff, daar heb ik net een proggie naar gestuurd waar je je cpu urenlang mee bezig kan houden.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 09:16
mijne is nu 64 graden. 650@850 op 1.85V

Verwijderd

AMD's hebben wat dat betreft peper in hun donder...

Ik heb bij NEDCOOL een 2CoolPC besteld en die heb ik vanochtend in mijn handen gekregen van meneer postbode, die gaat ik eens lekker op mijn A7V met D700 laten zuchten, eens kijken of het nou echt zo veel uit maakt..
Ik post de uitslagen wel in een topic

Die 60+er van jou moet toch echt een tikje terug gezet worden want dat kost je je prestatie op deze manier.

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 16:33
ik zit op 56 met koe
duron 700@850/860 (gare a7v clockgenerator)
a7v 1.02 (met geintegreerde sensor (dus vandaar vrij hoge temp)
en een Chrome orb met kast dicht
kast open is ie 53)
oja hij loopt op 1.6 volt

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 09:16
Idereen gooit z'n temp sensor zeker op de heatsink? Ik heb gewoon dat ding tussen de heatsink en core gestopt... eerst de heatsink erop en daarna van buitenaf die sensor er tussen duwen. 60 graden standaard voltage en 650@650. die dingen worden gewoon van nature heet ofzo.

Verwijderd

Dan gaat er toch iets niet helemaal tof,, de mijne (Duron 650) is zonder te clocken,, 40 graden (sensor zit niet op koelblok)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 12:10
Mijn T-Bird 750@850 word onder uur Quake 3'en 72c, zelfde met koej op full load...
Zit wel thermal shit op maar met een superstandaard koelertje van nog geen 25,-. Ik haal binnekort een Chrome Orb + Arctic Silver dusseh, die temp gaat wel omlaag... :).

AMD's zijn heethoofden.. :(.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mijn Tbird 950@1037 word bij full load (koe) 63 graden, zonder is dat 58 graden. Standaard Coolermaster-koelertje. Voltage : 1.70V in BIOS (= 1.78 V in het echt), FSB : 109.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

67 graden is indd een beetje erg veel naar mijn mening

ik draaide eerste met me duron 600@800 op 59 graden.. heb toen een SpireOrb besteld en 2 extra fans (80 mm) in me kast gezet en draait nu max 50 idle 42 (koelt snel af..ongeveer 5 min van 50 weer naar 42)
Pagina: 1