Ik heb nu een AMD Athlon 500 op mijn MSI 6167 mobo. Maar is het ook mogelijk om te Upgraden naar een Thunderbird (800 ofzo)met dit mobo??
Slot A Thunderbird moet er in kunnen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ja hij zal heus passen maar ik denk niet dat je bios em herkent. Ikzelf heb een asus K7V-T dat is al een aangepast bord die is gebaseerd op de asus K7V.
Ze hebben (lijkt mij) niet voor de lol een T versie gemaakt en aangezien de 6167 een stuk ouder is dan de K7V denk ik niet dat die met een T-bird overweg kan.
ik weet het niet maar de aanpassing voor t-bird is zelfs misschien wel meer dan alleen de bios aanpassen maar dat weet ik niet zeker.
Ze hebben (lijkt mij) niet voor de lol een T versie gemaakt en aangezien de 6167 een stuk ouder is dan de K7V denk ik niet dat die met een T-bird overweg kan.
ik weet het niet maar de aanpassing voor t-bird is zelfs misschien wel meer dan alleen de bios aanpassen maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderd
De Slot-Thunderbirds kunnen technisch wel op de MSI6167 (die heeft namelijk geen VIA chipset, maar een AMD 750 en die is geschikt voor de TBird), maar de laatste officieele MSI-bios (1.5) support dat nog niet.
Met de 1.6b7 BETA BIOS draait mijn TBird@750 echter prima!
Ik heb trouwens alleen nog Slot-A TBirds van 700MHz gezien, ik weet niet of er wel snellere gemaakt worden voor Slot-A???
Als je de bios wilt hebben, die heb ik geloof ik al ergens op mijn homepage gedumpt:
utopia.knoware.nl/users/gerardk/
Met de 1.6b7 BETA BIOS draait mijn TBird@750 echter prima!
Ik heb trouwens alleen nog Slot-A TBirds van 700MHz gezien, ik weet niet of er wel snellere gemaakt worden voor Slot-A???
Als je de bios wilt hebben, die heb ik geloof ik al ergens op mijn homepage gedumpt:
utopia.knoware.nl/users/gerardk/
Pagina: 1