[OProg] Even een vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
[topic=488333]

Dit topic heb jij gesloten met de volgende opmerking:
Dit heeft niet echt nivo...
Nu is het al een vrij oud (mwah iets van 10 dagen ofzo) topic, en het antwoord heb ik al. Maar wat vind jij daar "niet echt niveau" aan dan? Het is een vraag waarvan ik het antwoord niet wist, en wat je niet terug kan vinden in de help of wat dan ook van IE zelf. Plus dat het topic nog niet eerder is langsgekomen. En ik zichtbaar niet de enige was die het antwoord niet wist.

Ok, het is een vrij makkelijke vraag, maar als het antwoord nog nooit eerder is langsgekomen en ook niet terug te vinden is, moet het topic dan nog op slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 17 mei 2002 09:30 schreef obsidian het volgende:
Maar wat vind jij daar "niet echt niveau" aan dan?
Ehm een simpele rechtsklik vind ik niet bepaald niveau.
Het is een vraag waarvan ik het antwoord niet wist, en wat je niet terug kan vinden in de help of wat dan ook van IE zelf. Plus dat het topic nog niet eerder is langsgekomen. En ik zichtbaar niet de enige was die het antwoord niet wist.
Van zoiets ga ik iig uit dat je zelf ook ff verder kijkt dan je neus lang is. Lijkt me toch wel dat je ff wat rondklikt in je IE als je zoiets hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 10:01 schreef DR het volgende:

[..]

Ehm een simpele rechtsklik vind ik niet bepaald niveau.
[..]

Van zoiets ga ik iig uit dat je zelf ook ff verder kijkt dan je neus lang is. Lijkt me toch wel dat je ff wat rondklikt in je IE als je zoiets hebt.
Mmm, ja. Ik had al veel geprobeerd, maar rechtsklikken alleen doet niet veel. :) Je moet dan nog wel de juiste optie aan/uitvinken.

Enne... er zijn wel meer dingen hier te vinden die niet echt moeilijk zijn. Zoals het plaatsen van een simm/dimm. Maar als je het niet weet, dan kan het voor jou wel lastig/moeilijk zijn.

En ik zei al dat het misschien wel een makkelijke vraag/oplossing was, maar ik wist hem niet. En ik weet zeker dat ik daarin niet de enige was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer iets hier niet "in de search" staat, is het niet direct iets met niveau.

Zo staat er ook vast niet in:
Hoe zet ik mijn computer aan?
Maar heeft het bovenstaande niveau? :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 09:30 schreef obsidian het volgende:
Het is een vraag waarvan ik het antwoord niet wist, en wat je niet terug kan vinden in de help of wat dan ook van IE zelf.
F1 -> Search -> Change toolbar:
To change the appearance of the Windows toolbar

• You can add or remove standard toolbar buttons, use smaller toolbar buttons like the ones used in Microsoft Office, and change the order they are displayed on the toolbar. Just right-click the toolbar, and then click Customize.
• You can move or resize the Address bar and Links bar by dragging them up, down, left, or right. You can even move them into the menu bar!
• You can hide the Address bar or Links bar by right-clicking the toolbar, and then clearing the check mark for each item you want to hide.
• You can add items to the Links bar by dragging the icon from the Address bar or dragging a link from a Web page.
• You can rearrange items on the Links bar by dragging them to a new location on the bar.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
René, ik zei toch al dat de vraag best simpel overkwam, op mij ook ja. Maar ja, aangezien ik het niet wist vroeg ik het toch. Het antwoord kreeg ik er ook gewoon op, maar de vraag is, waarom dan toch een slotje?

Het is niet zo dat het een opsomtopic is ofzo. Het is gewoon een vraag.

En blackd. Ik weet ook wel hoe je de toolbars kan aanpassen, maar mijn probleem stond er niet bij. :) Het ging niet om knoppen toevoegen, of weghalen. Maar om de hele toolbars te herstellen.

Maar ok, ik heb mijn antwoord al, dus ik zal er niet te moeilijk over doen. Maar ik vond het gek dat dat topic een slotje kreeg. Makkelijke vraag of niet, ik kon het niet vinden (en ja, ik heb gezocht) en de vraag was niet eerder voorgekomen. En om dan meteen maar met dingen aan te komen met "hoe zet ik mijn PC aan/uit" vind ik ook nergens op slaan. Ten eerste zijn die dingen wel makkelijk terug te vinden in handleidingen enzo en ten tweede weten veel mensen hier wel beter dan mij als n00b te zien die vragen van dat niveau zou stellen.

Dit specifieke probleem is niet terug te vinden in de handleiding/help. En ik ga mezelf echt niet voor lul zetten hier als ik het zelf makkelijk had kunnen vinden.

Maar ok, ik heb mijn antwoord, al is het niet van OProg zelf, dus ik laat het er verder bij.

--edit--

btw, als je niet eerder met Windows XP gewerkt hebt, weet je niet dat je de toolbar eerst moet unlocken voor je kan slepen met onderdelen van die desbetreffende toolbar. Om alsvast dat soort opmerkingen voor te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, ik snap idd wel dat het niet in de handleiding staat enzo... maar ik snap ook wel waarom Oprog een slotje zet. Zelfs ik als relatieve Windows n00b heb die optie ooit kunnen vinden ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 14:21 schreef Jotti het volgende:
Mja, ik snap idd wel dat het niet in de handleiding staat enzo... maar ik snap ook wel waarom Oprog een slotje zet. Zelfs ik als relatieve Windows n00b heb die optie ooit kunnen vinden ;)
Gelukkig zijn er mensen die de optie hebben kunnen vinden, want anders had ik het nooit geweten.

Vind het alleen raar dat een topic een slotje krijgt, terwijl het een normale vraag is, het topic niet offtopic gaat en het antwoord niet in FAQ, search of help terug te vinden is.

Maar ok, laten we erover ophouden. Het topic is als het goed is nog steeds te vinden met de search ook al heeft ie eens slotje. Dus zou iemand anders hetzelfde probleem hebben, dan is het iig nog terug te vinden.
Pagina: 1