• radavi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 13:00
Ik (naja, eigenlijk vriendin) is sinds kort een trotse bezitter van een Napa 380. volgens handleiding en website kan die ook mini cdrws afspelen.
Echter, heb een cdrws volgezet met mp3s, speelt ook keurig af op pc, maar dus niet in de napa. Die herkent er geen enkel file op.
Ik gebruik Windows2000 en DirectCd (onderdeel van EasyCdcreator) om op de rw te branden.
iemand een oplossing voor dit probleem?

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik heb er zelf geen ervaring mee (heb wel een NAPA), maar heb je de onderstaande topics al doorgeworsteld?

[topic=299430/1/25]

[topic=220611/1/25]

[topic=388726/1/25]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op vrijdag 17 mei 2002 09:17 schreef radavi het volgende:
Ik (naja, eigenlijk vriendin) is sinds kort een trotse bezitter van een Napa 380. volgens handleiding en website kan die ook mini cdrws afspelen.
Echter, heb een cdrws volgezet met mp3s, speelt ook keurig af op pc, maar dus niet in de napa. Die herkent er geen enkel file op.
Ik gebruik Windows2000 en DirectCd (onderdeel van EasyCdcreator) om op de rw te branden.
iemand een oplossing voor dit probleem?
Hij kan geen UDF-CD's lezen. Moet je de rewritable wissen, en dan proberen met Easy CD-Creator hem te beschrijven zoals je normaal een CD-R zou beschrijven. Dat werkt 't wel!
Als 't dan nog niet lukt moet je het maar ff melden...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• radavi
Ja in de tijd van 'welke wordt er aangeschaft' ben ik daar regelmatig doorheen gekomen. Maar kan me niet herinneren ooit een manier gelezen te hebben van 'moet op deze en deze manier eropgezet worden, anders werkt het niet'

• radavi
Op vrijdag 17 mei 2002 09:24 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]