• radavi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 13:00
Ik (naja, eigenlijk vriendin) is sinds kort een trotse bezitter van een Napa 380. volgens handleiding en website kan die ook mini cdrws afspelen.
Echter, heb een cdrws volgezet met mp3s, speelt ook keurig af op pc, maar dus niet in de napa. Die herkent er geen enkel file op.
Ik gebruik Windows2000 en DirectCd (onderdeel van EasyCdcreator) om op de rw te branden.
iemand een oplossing voor dit probleem?

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik heb er zelf geen ervaring mee (heb wel een NAPA), maar heb je de onderstaande topics al doorgeworsteld?

[topic=299430/1/25]

[topic=220611/1/25]

[topic=388726/1/25]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op vrijdag 17 mei 2002 09:17 schreef radavi het volgende:
Ik (naja, eigenlijk vriendin) is sinds kort een trotse bezitter van een Napa 380. volgens handleiding en website kan die ook mini cdrws afspelen.
Echter, heb een cdrws volgezet met mp3s, speelt ook keurig af op pc, maar dus niet in de napa. Die herkent er geen enkel file op.
Ik gebruik Windows2000 en DirectCd (onderdeel van EasyCdcreator) om op de rw te branden.
iemand een oplossing voor dit probleem?
Hij kan geen UDF-CD's lezen. Moet je de rewritable wissen, en dan proberen met Easy CD-Creator hem te beschrijven zoals je normaal een CD-R zou beschrijven. Dat werkt 't wel!
Als 't dan nog niet lukt moet je het maar ff melden...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• radavi
Ja in de tijd van 'welke wordt er aangeschaft' ben ik daar regelmatig doorheen gekomen. Maar kan me niet herinneren ooit een manier gelezen te hebben van 'moet op deze en deze manier eropgezet worden, anders werkt het niet'

• radavi
Op vrijdag 17 mei 2002 09:24 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

Hij kan geen UDF-CD's lezen. Moet je de rewritable wissen, en dan proberen met Easy CD-Creator hem te beschrijven zoals je normaal een CD-R zou beschrijven. Dat werkt 't wel!
Als 't dan nog niet lukt moet je het maar ff melden...
Okee thanks dat ga ik dan van het weekend wel even proberen. MAar ik dacht altijd dat als je dat doet, dat je dan het rewriteable gedeeld kapot maakt...of tewel, dat je dan gewoon een cd hebt die je daarna niet meer kan beschrijven. Maar dat is dus niet zo blijkbaar?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op vrijdag 17 mei 2002 09:28 schreef radavi het volgende:

[..]

Okee thanks dat ga ik dan van het weekend wel even proberen. MAar ik dacht altijd dat als je dat doet, dat je dan het rewriteable gedeeld kapot maakt...of tewel, dat je dan gewoon een cd hebt die je daarna niet meer kan beschrijven. Maar dat is dus niet zo blijkbaar?
Nee, je kunt een CD-RW exact hetzelfde behandelen/beschrijven als een CD-R, alleen is hij dus ook weer helemaal leeg te maken :).

Verwijderd

Ik gebruik soms ook die 'packet writing' (ofte udf) als ik een ceedeetje maak voor m'n iRiver2 (die kan dit fomaat wel lezen, hoewel hij merkelijk trager opstart) maar 'k moet zeggen dat ik het toch niet echt een aanrader vindt. Hier op 't werk haal ik zo nu en dan ook wel eens een mp3'tje af (alleen via 'legale' weg natuurlijk ;)) en zet dat dan via een packet write progje. bij op m'n cdrw maar heb soms al ondervonden dat de liedjes dan niet afspelen (hoewel de TOC wel aangepast is, m.a.w. de namen staan wel weergegeven).

Daarom: CDRW'tje gebruiken op de 'normale' manier (in Nero of zo) evt multisession (als je Napa dat kan lezen, weet niet goed) en als je (of je vriendin) liedjes beu zijn effe alles wissen en opnieuw beginnen.

• radavi
Daarom: CDRW'tje gebruiken op de 'normale' manier (in Nero of zo) evt multisession (als je Napa dat kan lezen, weet niet goed) en als je (of je vriendin) liedjes beu zijn effe alles wissen en opnieuw beginnen.
Daar heb ik dan dus een probleem mee, want hoe 'wis' ik die dan....want zojuist dus op een normale manier gebrand op cdrw. Maar opnieuw hier iets opzetten lukt niet.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op vrijdag 17 mei 2002 19:28 schreef radavi het volgende:

[..]

Daar heb ik dan dus een probleem mee, want hoe 'wis' ik die dan....want zojuist dus op een normale manier gebrand op cdrw. Maar opnieuw hier iets opzetten lukt niet.
Elk brandprogramma heeft ergens een Erase-functie. Het is aan te raden om de Quick Erase te gebruiken, dat gaat namelijk een stuk sneller (duh ;)).

• radavi
Heb al 2 jaar een brander denk ik....maar nog nooit een erase functie gezien....maar gevonden. and thanks to all! Het werkt allemaal naar behoren.
Pagina: 1