too fly for a white guy
Ik zie het... dat had Zoepnek volgens mij een hele tijd geleden ook... DjKat icoon had hij geloof ikOp vrijdag 17 mei 2002 08:59 schreef ntsx het volgende:
mijn icoon is ineens weg
ik had zo'n mooie alyson hannigan maar die is verdwenen...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
too fly for a white guy
X:\Document and Settings\<username>\Local Settings\Temporary Internet Files.Op vrijdag 17 mei 2002 09:10 schreef ntsx het volgende:
kep hem nergens meer, en ik weet niet waar de temp inet files van winxp zitten.
Virussen? Scan ze hier!
edit: nope, helaas niet...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
als iemand hem wel nog heeft ik ben zeer dankbaar...
too fly for a white guy
Als jij icons van mij erin hebt staan, mag ik jou dan vriendelijk verzoeken om deze te verwijderen? Ik kan me namelijk niet herinneren dat jij mij om toestemming gevraagd hebt om mijn icon op te mogen slaan en (eventueel) te gebruiken...Op vrijdag 17 mei 2002 09:12 schreef Flat© het volgende:
met 'n beetje geluk heb ik 'm wel in de database van m'n icon staan, moment
edit: nope, helaas niet...
Weet je nog hoe de file heet... dat zoekt wat makkelijker door die zooiOp vrijdag 17 mei 2002 09:17 schreef ntsx het volgende:
kep ff een vervangend icon gemaakt.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nee, die van jou staat er niet in, en ik sla ze ook niet op voor gebruik ofzo hoor... je gaat toch ook niet iedereen vragen jouw icon uit hun browser-cache te gooien, wel?Op vrijdag 17 mei 2002 09:20 schreef obsidian het volgende:
[..]
Als jij icons van mij erin hebt staan, mag ik jou dan vriendelijk verzoeken om deze te verwijderen? Ik kan me namelijk niet herinneren dat jij mij om toestemming gevraagd hebt om mijn icon op te mogen slaan en (eventueel) te gebruiken...
--Roy Goodman
idd, de icons worden gewoon gecached, scheelt weer laden enzo.Op vrijdag 17 mei 2002 09:24 schreef Flat© het volgende:
nee, die van jou staat er niet in, en ik sla ze ook niet op voor gebruik ofzo hoor... je gaat toch ook niet iedereen vragen jouw icon uit hun browser-cache te gooien, wel?
too fly for a white guy
Zit ik hier m'n internet cache voor niets door te lopen... je wordt bedankt... je ziet de rekening wel verschijnen heOp vrijdag 17 mei 2002 09:27 schreef ntsx het volgende:
jes! kep hem weer. met dank aan kozel... kozel is okee ole ole!
--Roy Goodman
Klopt, maar het ging erom of je hem ook zou gebruiken.Op vrijdag 17 mei 2002 09:24 schreef Flat© het volgende:
[..]
nee, die van jou staat er niet in, en ik sla ze ook niet op voor gebruik ofzo hoor... je gaat toch ook niet iedereen vragen jouw icon uit hun browser-cache te gooien, wel?
Als je ze niet gebruikt, dan is er niks aan de hand.
[topic=482531]
--Roy Goodman
Bij mij heeft het topic maar 2 pagina'sOp vrijdag 17 mei 2002 09:36 schreef Flat© het volgende:
voor verdere info wil ik je graag doorverwijzen naar dit topic, en dan vooral de laatste twee pagina's
[topic=482531]
control freakOp vrijdag 17 mei 2002 09:46 schreef obsidian het volgende:
[..]
Bij mij heeft het topic maar 2 pagina'sMaar ok... Zoals ik al zei, als je het icoon niet gebruikt, heb ik er geen probleem mee..

too fly for a white guy
Op vrijdag 17 mei 2002 10:02 schreef ntsx het volgende:
[..]
control freak
Leg uit please?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.