Toon posts:

SMSen via HotSms komen niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 2/3 dagen last dat SMSjes die ik via HotSms stuur niet aankomen. :'( :r Hoe is jullie ervaring?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
naar welke provider stuur je het ?

Verwijderd

Het is zo dat bij hotsms de laatste tijd de smsjes heel erg laat aankomen. Kheb gehad dat ik eeen smsje om 11 uur stuurde en pas om 14.30 aan kwam. Ook kan je volgens mij niet meer naar alle providers je smsje sturen. ik weet wel dat hij het bij kpn wel doet. *D
Een goede sms site is o2.nl hier kan je eerst 80 smsjes per maand sturen maar laatst is het terug gebracht naar 20 smsje per maand. Maar deze komen wel meteen aan!! :)

Verwijderd

Heb je geen GSM?

Verwijderd

Topicstarter
Ja tuurlijk heb ik een GSM, alleen dat kost 28 eurocent per berichtje en ik krijg RSI van het intoetsen. Ik stuur naar de provider Dutchtone. Ik ga O2 wel even proberen. Thanx.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog een goed werkende SMS service via internet? Eentje die ik kan vertrouwen? Ik communiceer af en toe met een doof iemand via SMS, dus wel handig als het werkt.

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 13:20 schreef cornholio het volgende:
Ja tuurlijk heb ik een GSM, alleen dat kost 28 eurocent per berichtje en ik krijg RSI van het intoetsen. Ik stuur naar de provider Dutchtone. Ik ga O2 wel even proberen. Thanx.
dutchtone is tha problem, volgens mij ontvangt een dutchtone gebruiker geen smsjes weer die via het internet worden verstuurd.. mayb vanaf bepaalde sites... probeer eens met hotsms naar een non- dutchtone nr te senden

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem.

Getest met O2, Ben en Vodafone.

Bij allen is het SMS'je niet aangekomen.
Denk maar niet dat ik nu nog geïntereseerd ben in de koop-smsjes :(

Deed dat zoiezo al niet, kon er 5 gratis per dag versturen :D
Pagina: 1