Toon posts:

ervaring mordaunt_short

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,wie heeft er ervaring met de speakers van mordaunt-short,de 904/906 zou ik graag bij de pioneer
receiver vsx-808RDS willen hebben.iemand enig idee
of dit past,en hoe ervaren jullie deze speakers.

greetz,Alle8-)

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Hmmm, heb ze gehoord maar ik vond het niet super. Wel leuk voor bij de pc of in de huiskamer. Maar niet echt blaaaas speakers. Maar dat hoeft natuurlijk ook nie.

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Verwijderd

Ze zullen vast wel bij je receiver passen. Ik heb zowel de 904 als de 906 gehoord. De 906 heeft wat meer laag dan de 904, dat komt natuurlijk door de 2e woofer. Het zijn erg mooie speakers voor het geld. Ik ken weinig speakers die beter klinken voor hetzelfde geld.

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
bij RAF hier in Hilversum kun je die combinatie (of welke andere dan ook) gewoon beluisteren in de luisterruimte, dan kom je er pas echt achter wat er goed bij je reciever past. de meeste (nieuwere) recievers hebben ze aangesloten staan en die zijn over alle speakers te switchen. ik vond deze in de scheiding van laag en midden tonen een beetje tegenvallen, verder zijn het voor de prijs zeker een goede keus, maar het blijft persoonlijk, eerst luisteren zou ik zeggen.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:29

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 17 mei 2002 14:32 schreef tbusquet het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11170393#11170393

*klik*
Infinity schreeuwers :) Kewl.. ik vind juist die andere merken die niet schreeuwers zijn voor je 'saai en dof' :)
Geweldig hoe iemand's beeld over een speaker beinvloed wordt door je mening.
Modaunt Short's zijn wel erg mooi om te zien.. niet dat dat bepalend is voor de klank ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

mordaunt short speakers hebben over het algemeen een lange inluister tijd.. ze gaan na zon 200 uur anders klinken.. dus als je in de winkel gaat luisteren probeer dan te weten te komen of ze die dingen er net neer hebben gezet of dat ze er al een jaar staan.. ..

zelf zat ik te twijfelen tussen mordaunt short (de 906 en een leuke center) en de mission M73 M74 en de M7C1.
waarom die 2 setjes... de meeste speakers klinken erg goed met elk hun specialiteiten.. maar het oog wil ook wat.. en dan vindt ik persoonlijk die B&W's en de meeste andere merken echt niet om aan te zien.

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
tja, smaak valt over te twisten, maar ga maar eens B&W en mordaunt naast elkaar beluisteren, dan is het verschil wel duidelijk (niet teveel naar het prijsverschil kijken dan... ;) )
Pagina: 1