AVI naar MPEG

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-03 10:45
Ik wil een AVI-bestand omzetten naar een MPEG-bestand. Ik gebruik TMPGEnc. Omdat TMPGEnc het geluid niet pakt maak ik hier een apart WAV-bestand voor.

Echter wanneer ik het AVI-bestand en het WAV-bestand combineer merk ik dat aan het einde van de film het geluid niet meer synchroon loopt met het beeld.

In het originele AVI-bestand is het geluid als VBR opgeslagen. Is er een encodeer-programma of een andere methode waarmee het geluid wel synchroon blijft lopen?

Verwijderd

Das vaag.

Als ik met TMPGenc AVI's naar MPG converteer, neemt hij het geluid wel zonder problemen mee... :?

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 01:23 schreef One_Gandalf het volgende:
Ik wil een AVI-bestand omzetten naar een MPEG-bestand. Ik gebruik TMPGEnc. Omdat TMPGEnc het geluid niet pakt maak ik hier een apart WAV-bestand voor.

Echter wanneer ik het AVI-bestand en het WAV-bestand combineer merk ik dat aan het einde van de film het geluid niet meer synchroon loopt met het beeld.

In het originele AVI-bestand is het geluid als VBR opgeslagen. Is er een encodeer-programma of een andere methode waarmee het geluid wel synchroon blijft lopen?
je kan het programma dvd movie factory proberen (www.ulead.com) vind ik heel goed werken *D *D

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-03 08:48

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-03 10:45
Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Op een bepaald punt wordt het beeld verstoord. Vanaf dat punt is het geluid niet meer synchroon. Waarschijnlijk is het AVI-bestand op dit punt corrupt. Tot de fout is het geluid synchroon. Dus ik ga opnieuw op zoek naar het AVI-bestand in de hoop dat de fout niet in het origineel zit.

;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
Mooi dat het is opgelost.
van asynchrone topics hebben we er al meer dan voldoende, dus op slot maar weer :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.