Vandaag nog geregt zie ik, gefeli met je beslissing
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
We zijn bij mij op het werk o.a. officieel Recom dealer geworden, en dan wordt het verleidelijk om steeds meer Recom en Zalmann spul mee te nemen. Volgens mij is daarom die case nooit af...
LOLOp vrijdag 17 mei 2002 01:01 schreef Stropdas het volgende:
Geinig. BTW: Welkom op GoT
Vandaag nog geregt zie ik, gefeli met je beslissing
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
deze doet et aardig : http://shop.freezinghardware.nl/Op vrijdag 17 mei 2002 01:18 schreef FlameBoy het volgende:
Waar bestellen/kopen jullie je casemod spullen normaal gesproken?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Maar online bestellen is toch best irri? Moet je telkens verzendkosten betalen, je kan niet zien vaak wat je besteld. En werken die bedrijven ook wel met acceptgiro enzo? Of rembours?
Verwijderd
Verwijderd
maar ik zou als ik jou was gewoon lekker bestellen, als je al zo zeker bent over wat je wil hebben kan je gewoon ff in de pricewatch kijken waar ie het goedkoopst is
Vobis eindhoven ?Op vrijdag 17 mei 2002 01:04 schreef FlameBoy het volgende:
[knip]
We zijn bij mij op het werk o.a. officieel Recom dealer geworden, en dan wordt het verleidelijk om steeds meer Recom en Zalmann spul mee te nemen. Volgens mij is daarom die case nooit af...
Ik las ergens anders dat die nu recom spullen verkopen.
Aantal dingen heb ik bij micromotive gekocht. Ben benieuwd wat die vobis voor prijzen heeft vergeleken met micromotive. Voor een ccfl bv.
Iemand die vlakbij woonde en dus ff heeft gekeken (stond in de krant ofzo). Hij zei dat ze nog geen prijzen wistenOp vrijdag 17 mei 2002 08:50 schreef FlameBoy het volgende:
Euh, waarop heb jij dat gehoord?Daar werk ik dus...
Niet op GoT dus, maar in de pricewatch info van vobis.
zie http://www.tweakers.net/shopsurvey/136
hey ik heb een vraagje! wat is dat lichtgevende spul (ben nog n00b) ik heb namelijk een grote zwarte kast met deurtje maar daarin zit een naad! waar ik dat spul mooi in kan proppen!
alleen waar koop je het hoe zet je het aan hoe duur is het? enzo enzo?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
en zie je dan de mod nog
Lijkt me zo'n neon string. Kijk eens op freezinghardware ofzow. De maker van deze mod werkt bij vobis waar ze nu dus dat recom casemod spul hebben ... vast wel wat goedkoper kunnen kopenOp vrijdag 17 mei 2002 09:52 schreef remcoXP het volgende:
gek gedaan hoor!
hey ik heb een vraagje! wat is dat lichtgevende spul (ben nog n00b) ik heb namelijk een grote zwarte kast met deurtje maar daarin zit een naad! waar ik dat spul mooi in kan proppen!
alleen waar koop je het hoe zet je het aan hoe duur is het? enzo enzo?
raamptje in modden
`Op vrijdag 17 mei 2002 10:20 schreef Scarp het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n neon string. Kijk eens op freezinghardware ofzow. De maker van deze mod werkt bij vobis waar ze nu dus dat recom casemod spul hebben ... vast wel wat goedkoper kunnen kopen
hehe,
En ja, hij kan nog in de kast, want het is een simpel ijzerdraadje wat over de xbox loopt, ÈN hij's WEL groen
enne ... op een ccfl nog een leuk prijsje ?Op vrijdag 17 mei 2002 10:55 schreef FlameBoy het volgende:
[..]
`
hehe,Ik kan je wel vertellen dat t/m vrijdag alle Recom Glo producten (www.recom.nl) voor de helft van de prijs zijn. Zon Neon Glo String voor keyboard(die ik hier gebruikt heb, kost normaal €54,95 dus nu nog maar €27,48
[..]
Deze dus --> http://www.recom.nl/recomglolights_en.htm
Ja daar zit ook een leuke prjis op... 50% korting, kom je op €16,75 incl
Hmm... interessantOp vrijdag 17 mei 2002 11:14 schreef FlameBoy het volgende:
Oh zo, ja ok.
Ja daar zit ook een leuke prjis op... 50% korting, kom je op €16,75 incl
Maar die 50% is algemene aktie waar we mee geadverteerd hebben in Eindhovens Dagblad.
T/m morgen geldig...
Maar ik zal toch een keer moeten zodra de MOD's verkrijgbaar zijn...
Verwijderd
Het is lime green... ik heb d'r een door m'n toetsenbord lopen... zelfde als flameboy heeftOp vrijdag 17 mei 2002 13:50 schreef _Robzilla_ het volgende:
ziet er leuk uit.. alleen is dat snoer nouw blauw? want groen oikt me natuurlijk vetter... of komt het door de foto?
Maar voor die 50% prijzen kun je ook ff hier: http://www.gameparty.net/nieuws/item/1816/ kijken, staan ook de prijzen en kleuren ed...
* KrnKje signs out
Verwijderd
op GoT, allemaal inkoop actiesOp vrijdag 17 mei 2002 01:18 schreef FlameBoy het volgende:
Waar bestellen/kopen jullie je casemod spullen normaal gesproken?
bij display denbosch(overgenomen door een ander bedrijf).
Vobis DenBosch(heb ik tijdje stage gelopen).
spul in belgie inkoopen voor inkoop acties(neon snoer), ik start binnekort weer een inkoop actie, dus....
[ontopic]
mooie xbox mod
hoe heb je dat licht aan de onderkant gemaakt?(hoopelijk niet al in het draadje gezecht
[/ontopic]
Aantal posts: 12
Gem. aantal posts/dag: 12
Welkom op GoT
hoe haal jij er zo snel 12? veel willen weten?
Flameboy, doe de groete aan de mense van cinemaskoop/goedestart/lancentre ze kenne me wel
Jazeker ken ik jouOp vrijdag 17 mei 2002 18:46 schreef cyberbetica het volgende:
Ziet er leuk uit, alleen is het nog steeds een gameconsole en nog wel een van microsoft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
offtopic:
Flameboy, doe de groete aan de mense van cinemaskoop/goedestart/lancentre ze kenne me wel
Leuke winkel lijkt het, verkoopkantoor in Rdam (net als ik
Leuke glowstring en nu heb je toch nog iets interessants (goed gespeld?) kunnen maken van je X-Box
*
Verwijderd
Meer mensen dan JIJ denkt...Op vrijdag 17 mei 2002 19:00 schreef henkie_fraser het volgende:
(hint: wie wil er nou MS-pc's kopen?)
H-Essers levert alleen aan dealers en winkels, je kan dus alleen bij dealers terrecht die op de site staan. o.a. H-Essers dus...Op vrijdag 17 mei 2002 18:55 schreef Snol het volgende:
Bij onderstaande winkel wil ik soon een aantal items gaan bestellen (via bedrijf waar ik werk), link is direct naar Recom spul maar rest vd site is ook wel interessant -> http://www.h-essers.nl/RECOM_en.htm
Leuke winkel lijkt het, verkoopkantoor in Rdam (net als ik) en magazijn in Eindhoven dachik....
Leuke glowstring en nu heb je toch nog iets interessants (goed gespeld?) kunnen maken van je X-Box
Dat zou inderdaad NOG leuker zijn, maar weet jij hoe? Want het is een niet-doorschijnend plastic plaatje. Dus lijk me onmogelijk....Op vrijdag 17 mei 2002 17:45 schreef Rogier21 het volgende:
Leuk die xbox maar was het niet leuker als je dat logo in het midden laat opgloeien?
Maar wel de vetste console van dit moment (denk dat dit veel reacties gaat uitlokkenOp vrijdag 17 mei 2002 18:46 schreef cyberbetica het volgende:
Ziet er leuk uit, alleen is het nog steeds een gameconsole en nog wel een van microsoft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
offtopic:
Euh zal ik doen, maar die 3 dingen hebben ERG weinig met elkaar te maken....Op vrijdag 17 mei 2002 18:46 schreef cyberbetica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
offtopic:
Gewoon datzelfde draad ook aan de onderkant laten lopen net onder die rand, dan zie je de draad zelf niet...Op vrijdag 17 mei 2002 17:55 schreef KingOfDos het volgende:
[ontopic]
mooie xbox mod
hoe heb je dat licht aan de onderkant gemaakt?(hoopelijk niet al in het draadje gezecht)
[/ontopic]
*
Verwijderd
GAMECUBE OWNZ DE XBOXOp vrijdag 17 mei 2002 19:26 schreef FlameBoy het volgende:
[..]
Maar wel de vetste console van dit moment (denk dat dit veel reacties gaat uitlokken) En véééééél beter dan de PS2!!! (NOG MEER REACITES!!!
)
PS2 heb je gelijk over
Mja, ik moet toch zeggen, die xbox ziet er zo toch een stuk beter uit
Misschien moet ik m'n Gamecube ook maar is gaan modden
lol had je post nog nie gezienOp vrijdag 17 mei 2002 18:54 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Jazeker ken ik jou
Uuhm, krijg ik niet bepaald mee, mijn hele pc zit er al vol van... vinden ze niet fun als ik dan nog 20 CCFL's ga kopenOp vrijdag 17 mei 2002 22:42 schreef cyberbetica het volgende:
[..]
lol had je post nog nie gezienKrNk jij werkt daar, koop es wat in
GameCube is inderdaad heel cool, maar heeft ook veel nadelen. Zo wilde ik ook nog een DVD speler, en die heb ik nu ook een.Op vrijdag 17 mei 2002 19:54 schreef darthraver het volgende:
[..]
GAMECUBE OWNZ DE XBOX![]()
PS2 heb je gelijk over
Mja, ik moet toch zeggen, die xbox ziet er zo toch een stuk beter uit, eigenlijk gewoon wel cool
Misschien moet ik m'n Gamecube ook maar is gaan modden
Verder is het toch een beetje een andere doelgroep. En ik zou alleen al een GC willen omdat ik een GBA heb
Ik kan wel zeggen dat Vobis heeft laten weten wel een speciale prijs te willen maken voor mensen die er vannuit hier interesse in hebben, misschien eventueel iets met een pasje uitgeven dat je daarme ook in de toekomst kortingen op case mod/lighting zooi kunt krijgen...Op vrijdag 17 mei 2002 22:50 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Uuhm, krijg ik niet bepaald mee, mijn hele pc zit er al vol van... vinden ze niet fun als ik dan nog 20 CCFL's ga kopen
Eerst even kijken natuurlijk hoeveel interesse er is natuurlijk... Dus kom maar op met reacties. Op www.recom.nl en www.h-essers.nl kun je zo goed als alle producten zien, en bijna alles is op dit moment bij Vobis in Eindhoven op voorraad....
Klinkt erg interessant... heb wel zin in een Vobis abonomentOp vrijdag 17 mei 2002 23:07 schreef FlameBoy het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat Vobis heeft laten weten wel een speciale prijs te willen maken voor mensen die er vannuit hier interesse in hebben, misschien eventueel iets met een pasje uitgeven dat je daarme ook in de toekomst kortingen op case mod/lighting zooi kunt krijgen...
Eerst even kijken natuurlijk hoeveel interesse er is natuurlijk... Dus kom maar op met reacties. Op www.recom.nl en www.h-essers.nl kun je zo goed als alle producten zien, en bijna alles is op dit moment bij Vobis in Eindhoven op voorraad....
Alleen in Vobis Eindhoven inderdaad... Dat is ook de enige winkel die dus een Recom en Lian Li enzo dealer is... Dus het is echt alleen bij Einhoven, als andere winkels het ook gaan verkopen kan het misschien zijn dat er daar ook een koring komt...Op zaterdag 18 mei 2002 01:46 schreef bloodnose het volgende:
alleen de vobis daar ? of ook die op andere locaties zich bevind ?
Het is sowieso een goed id voor computerwinkels om in een gewone shop in de stad casemod spul te verkopen, aangezien er maar weinig winkels zijn waar de casemod materiaal kan kopen zonder het eerst online te bestellen.
Doe mij maar zo'n pas
Verwijderd
btw weet iemand hoe duur die zwarte kast is die daar stond? en zit er standaard ook een rampje in dan ?
ik ben die nu om mijn xbox aan het pleuren, maar wil niet echt lukken!!
dat blijft niet zitten man, hoe heb je dat vastgekregen, en beetje mooi ook..
want nu zit ik met plakband te kutten wat dus echt kut is.
Donderdag, tijdens de 'borrel' na de opening hoorde ik dat vragen en toen werd er iets gezegd van €900, inclusier mobo ed, maar of dit klopt weet ik niet... Kan Flameboy wel ff navragenOp zaterdag 18 mei 2002 19:24 schreef SuperLuuk het volgende:
Yaa vanmiddag bij die vobis in eindhoven geweest hebben ze zo'n kast met allemaal casemodding dinetjes ,best leuk... en die lampjes verkochten ze volgens mij wel goed![]()
btw weet iemand hoe duur die zwarte kast is die daar stond? en zit er standaard ook een rampje in dan ?
Is zeker los te verkrijgen, stond rechts onderinOp zaterdag 18 mei 2002 22:15 schreef SuperLuuk het volgende:
JA
maar is de kast niet los te koop dan?
Het is de Recom Stealth kast (www.recom.nl)
jep
Zijpaneel met window (héél netjes erin gezet) komt op €49,95
Verwijderd
ik zou er eens over denken over tijdje ,nieuwe pc kopen en ik vind de kast wel heeeel mooi alleen ,issie te mooi /om hem dan helemaal te modden
haha, ja inderdaad!Op dinsdag 21 mei 2002 20:19 schreef SuperLuuk het volgende:
je wil hem wel graag verkopen he
ik zou er eens over denken over tijdje ,nieuwe pc kopen en ik vind de kast wel heeeel mooi alleen ,issie te mooi /om hem dan helemaal te moddenhmmmmmmm...
Nee, het is gewoon een hele mooie kast, helaas heb ik nog niet zolang geleden een Aopen kast gekocht.
Modden? Ja is eigenlijk niet nodig. Je kan zo'n zijpaneel eropzetten en dan issie (voor mij althans) genoeg ge-mod denk ik.
Verlichting en al die zooi beschadig je de kast niet mee natuurlijk.