Toon posts:

Elsa Geforce flashen naar Quadro.

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weleens op T.net gelezen dat het mogelijk zou moeten zijn om je Elsa Geforce te flashen naar een Quadro.

Nu, ik ben in het bezit van een Elsa Erazor X. Geforce1 SDR.
Wie weet hier wat meer van?
En wie is dit weleens gelukt?

Verwijderd

je moet iets solderen en het bios van de kaart geloof ik flashen en nieuwe drivers gebruiken etc. het is volgens mij vaak genoeg gelukt, zoek wat rond op nvidia sites en als eerst natuurlijk tweakers.net!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op T.net het artikel terug gevonden.
Maar de link waar naar verwezen werd is 'dood' :'(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Ik dacht dat www.guru3d.com dergelijke drivers/Bios-hack had, maar ik heb vandaag gekeken maar ik vind niets hierover. Struin eens door wat nieuwsgroepen. Vooral over Nvidia en 3dstudioMax. Daar heeft de afgelopen maanden regelmatig dergelijke info gestaan. Er zijn meerdere nieuwsberichten op T.net hierover geweest. Lees ook de reacties eronder goed door. Vroeger had ook www.reactorcritical.com die hack, maar inmiddels niet meer denk ik. De bios-hack en de soldeertruc zijn 2 verschillende methodes, om je ErazorX als Quadro herkend te laten worden. Dit is echter alleen interessant als je professionele (OpenGl) apps wil versnellen. Voor gamen heeft het geen verbetering tot gevolg, eerder een lichte verslechtering, als ik het me goed herinner. Mijn ervaring met 3dsMax tot nu toe is dat met de standaard Elsa of Detonator drivers icm ErazorX het beter draait in software/Heidi mode dan in OpenGl mode. Die Bios-hack heb ik niet erop losgelaten dus ik kan je niet zeggen hoe het daarmee loopt.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Toch iets beter leren zoeken :) want door bij Altavista.com in te tikken "+quadro +geforce +soldering" kwam dit 'naar boven':

http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/

PC Specs

Pagina: 1