Ik heb hier een snackbar draaien.......
Ik wil dat hij de bestelling doorstuurt van het javascipt naar het php gedeeltje en dan opslaan in een txt.(het oplslaan werkt en het javascript ook)
Maar hoe stuur ik de variabele door naar de php zodat hij die kan opslaan in het txt bestand.......
(zoals je kunt zien gaat het om een snackbar, ik wil dus gewoon dat hij de order in een txt wordt opgeslagen.....)
De parser geeft een foutmelding dat ik de systeemberheerder erbij moet roepen dus daar kom ik ook niet ver mee
java gedeelte
php file ("het in een txt file opslaan gedeelte")
Ik wil dat hij de bestelling doorstuurt van het javascipt naar het php gedeeltje en dan opslaan in een txt.(het oplslaan werkt en het javascript ook)
Maar hoe stuur ik de variabele door naar de php zodat hij die kan opslaan in het txt bestand.......
(zoals je kunt zien gaat het om een snackbar, ik wil dus gewoon dat hij de order in een txt wordt opgeslagen.....)
De parser geeft een foutmelding dat ik de systeemberheerder erbij moet roepen dus daar kom ik ook niet ver mee
java gedeelte
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function Send() {
var totalamount = parent.opener.titlebar.MyOrder.NumberOfProducts;
var order = "amount=" + totalamount;
order += ",total=" + Math.round(parent.opener.titlebar.MyOrder.TotalPrice() * 100);
for (var i=0; i < totalamount; i++) {
order += ",id" + parent.opener.titlebar.MyOrder[i].Id
+ "=" + parent.opener.titlebar.MyOrder[i].Amount;
}
alert("(From shoppingcart.js, bottom lines)\n This would be send to the server: "+ order);
// parent.opener.main.window.location="server.php?data="+order;
return; |
php file ("het in een txt file opslaan gedeelte")
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11