Iets over de: hoe warm wordt jullie proc topics

Pagina: 1
Acties:

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 09:31
Alle topics van vandaag zijn blijkbaar gesloten, kijk mij maakt het nix uit, maar ik vin wel dat we wat mogen brabbelen over hoe warm een proc nou wordt. Ik wil best wat moeite doen om er achter te komen wat normaal is. Maar op www.amd.com kun je hooguit (volgens mij) zien hoeveel watt warmte je proc afgeeft. Maar hoe warm die uiteindelijk wordt hangt van veel meer af dan alleen dat. Je case, aantal case fans, waar je ze plaatst, zuigen of blazen, je proc cooler enz... Kweenie hoe de mods en andere GoT members hier over denken ? :?

Verwijderd

Aan een kant gelijk brabbelen is gezond!
Maar aan andere kant wat heb je eraan als jouw proc 39graden wordt? in principe niet veel ja wat helpt kast opengooiene beter koeling en ander dingen.
Dan moet ik toch wel beetje gelijk gooien heb ik ff geluk heb geen amd maar intel!

• Sp00n
Haha ja ok, je hebt aan de ene kant ook wel gelijk, tis een beetje aan de onzinnige kant, maar om nou meteen de topic ervoor te gaan sluiten ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Brabbelen is prima, daar hebben we dan ook brabbel topics voor :) [topic=301162/1/50]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Sp00n
Hmm waarom vinden jullie wel altijd de goeie topics ? |:( Zal voortaan maar is wat beter kijken en ergens anders gaan brabbelen ;)

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Wat heeft het voor zin om elkaars temperaturen te vergelijken terwijl elk moederbord weer anders meet?

Bijvoorbeeld: de termperatuur van een dezelde cpu is hoger wanneer het op een asus a7v333 zit dan op een asus a7v133, toch? Schilt namelijk een 10 tot 15 graden... Niet dat de cpu warmer wordt, het wordt op een ander manier gemeten!

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:05

random

Lost his marbles

Op vrijdag 17 mei 2002 07:00 schreef Brakius het volgende:
Wat heeft het voor zin om elkaars temperaturen te vergelijken terwijl elk moederbord weer anders meet?

Bijvoorbeeld: de termperatuur van een dezelde cpu is hoger wanneer het op een asus a7v333 zit dan op een asus a7v133, toch? Schilt namelijk een 10 tot 15 graden... Niet dat de cpu warmer wordt, het wordt op een ander manier gemeten!
Dan kunnen in ieder geval de mensen die een a7v133 hebben kijken welke temperaturen normaal zijn op dat bord, en de mensen die een a7v333 hebben kunnen kijken wat hun temps zijn op dat bord? (En het is inderdaad leuk om te brabbelen) :)

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 23:32 schreef Sp00n het volgende:
Maar op www.amd.com kun je hooguit (volgens mij) zien hoeveel watt warmte je proc afgeeft.
Ook wat de MAX temperatuur van je proc'je mag zijn.

Ik vind dat dit soort chit/chat moet kunnen. maar das mijn persoonlijke mening. Pc's zijn niet alleen maar serieuze dingen met af en toe een hoop prob's.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Persoonlijk vind ik het ook dat het moet kunnen maar dan moet van te voren goed afgesproken worden wat er allemaal vermeld moet worden. Anders heb je toch geen vergelijkingsmateriaal?
Pagina: 1