[LINUX] games??

Pagina: 1
Acties:

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 16:34

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
dit plaatje kwam ik hier op GoT tegen.

hoe krijg ik het voor mekaar om MoHAA op linux te draaien? is dat gedaan met een linux versie? een patch ofzo? of met WineX?

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:07

MadEgg

Tux is lievvv

WineX, lijkt me logisch...

Tja

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 23:11 schreef MadEgg het volgende:
WineX, lijkt me logisch...
zeker lekker betalen als je niks illegaal wilt |:(

edit: de source is wel gratis te halen, maar dat compilen enzow snap ik nog helemaal niks van :r

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 23:25 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

zeker lekker betalen als je niks illegaal wilt |:(
Tja, voor windows moet je ook betalen, dus wat is het verschil? :?.

en nee, zo dom ben ik niet. :P.

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Op donderdag 16 mei 2002 23:25 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

edit: de source is wel gratis te halen, maar dat compilen enzow snap ik nog helemaal niks van :r
daar hebben ze README's en INSTALL's voor uitgevonden ;)

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

of gewoon RH 7.3 downen standaard winex 2.0 in.. DX 8.0 support.. :o

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruik effe de search op "Winex 2.0" er is een topic waarin dit uitvoerig word besproken. Vanaf het binnen halen vanuit het VCS tot en met het compileren.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Op donderdag 16 mei 2002 23:52 schreef stiena het volgende:

[..]

daar hebben ze README's en INSTALL's voor uitgevonden ;)
Ach, source is inderdaad ellende. De nieuwste versie van de CVS heeft een notabene een versie conflict met zichzelf.
Je moet echt regelmatig een nieuwe binnenhalen om te kijken of het inmiddels wel weer werkt, en als je mazzel hebt heb je binnen een weekje een werkende WineX. Inmiddels gelukt, alhoewel het aantal games dat daadwerkelijk werkt me tegenvalt.
En jammer dat de InstallShield plugin ofzo van WineX niet bij de source zit, ik moet nu alle spellen op de Windows bak installeren en vervolgens de game-directory overblazen naar de Linux bak om te spelen, want zelf installeren gaat in 90% van de gevallen al helemaal niet... Misschien na de zomervakantie at ik wat geld over heb, zalt ik ze wel ff betalen :7

Tja

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Tja, das mij screenshot, tribes 2, q3, ut, rtcw, tactical ops draaien allemaal "native" onder linux (geen wine oid), alleen mohaa, sof2 (demo) en jedi knight 2 draai ik met winex (cvs van een paar mnd gelden), mohaa draait sinds patch 1.11 niet zo goed meer helaas :(

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Trouwe Loki fan ofzo?

edit:
domme typo

Tja

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 06:47

Blaasvis

Cidora \o/

Kan iemand mij vertellen waar Blouwekip die mooie ronde icoontjes van daan heeft.
En nog even over de games de gewone wine is er ook heeft alleen minder ondersteuning voor geen directX 8 ondersteuning voor de rest kun je er wel prima starcraft en Diablo 2 mee draaien.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Op vrijdag 17 mei 2002 07:19 schreef blowfish het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Blouwekip die mooie ronde icoontjes van daan heeft.
En nog even over de games de gewone wine is er ook heeft alleen minder ondersteuning voor geen directX 8 ondersteuning voor de rest kun je er wel prima starcraft en Diablo 2 mee draaien.
Sommige gevallen wel... bij mij dus mooi niet, heb ik echt WineX voor nodig. strange strange

Tja

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hmz nog een Rick uit Almere...

Maar oke,

kost geen geld, kost wel moeite om hem te compilen...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 07:26 schreef ThaNetRunner het volgende:
hmz nog een Rick uit Almere...

Maar oke,

kost geen geld, kost wel moeite om hem te compilen...
Echt niet hoor :P Gewoon CVS versie halen (check website daarvoor), en 1 enkel commando draaien en je bent klaar ;)

/me is ff een weekje weg: "vakantie vieren" met school in Rome ;)

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

WineX downloaden en installeren is absoluut niet moeilijk. Op http://www.penguinpower.nl/pcontent/winex2.php staat een korte Nederladstalige handleiding.
Overigens draaien bij mij de spellen in WineX oersloom, 1 frame/sec in Rage of Mages vind ik niet speelbaar :'(

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• cold
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 08:49 schreef The_Surfer het volgende:
WineX downloaden en installeren is absoluut niet moeilijk. Op http://www.penguinpower.nl/pcontent/winex2.php staat een korte Nederladstalige handleiding.
Overigens draaien bij mij de spellen in WineX oersloom, 1 frame/sec in Rage of Mages vind ik niet speelbaar :'(
software rendering??????

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 23:54 schreef Brazza het volgende:
of gewoon RH 7.3 downen standaard winex 2.0 in.. DX 8.0 support.. :o
Lukte me niet om RH 7.3 werkend te krijgen |:( werk nu met mandrake 8.2
Op vrijdag 17 mei 2002 01:24 schreef blouweKip het volgende:
Tja, das mij screenshot, tribes 2, q3, ut, rtcw, tactical ops draaien allemaal "native" onder linux (geen wine oid), alleen mohaa, sof2 (demo) en jedi knight 2 draai ik met winex (cvs van een paar mnd gelden), mohaa draait sinds patch 1.11 niet zo goed meer helaas :(
Werkt hij op 1.1 wel lekker?
hey dat ziet er makkelijk uit :9 ff proberen.. :9~

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
dit moet ik typen volgens die website
code:
1
cvs -d:pserver:anonymous@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex login

als ik dat doe, dan komt hij met de volgende melding :?
code:
1
bash: cvs: command not found

wat houdt dit in :?

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 17:21 schreef Rickyboy het volgende:
dit moet ik typen volgens die website
code:
1
cvs -d:pserver:anonymous@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex login

als ik dat doe, dan komt hij met de volgende melding :?
code:
1
bash: cvs: command not found

wat houdt dit in :?
login als root of su ff.

als dit niet werkt ff cvs installen.

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
[b]waarom moet alles bij linux zo moeilijk? of zie ik dat verkeerd :? kheb CVS erop gezet en toen typte ik wat er op die site stond
code:
1
./tools/wineinstall

of
code:
1
./configure make depend && make make install

bij allebei komen er errors, ook dat hij geen C compiler kan vinden :? wel vaag hoor allemaal, waarom niet op een knopje drukken en hoppa klaar >:)

maar ik zal dus wel weer een compiler moeten installeren ofzo (wat trouwens niet op die site staat)
:O

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Das dus het verhaal wat altijd geluld wordt. Werkt dus bij mij niet. Ten eerste installeert hij dan de WineX binary niet, die moet je nog handmatig uit tools/ kopieren, en ten tweede moet je nog handmatig een .transgaming directory in je home dir maken, anders werkt ut niet...

Tja

Verwijderd

gewoon ff je gcc installen (is je compiler)

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
hmmmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzz ik kan het ECHT niet meer volgen, is er ook iemand die een URL weet waar het makkelijk uitgelegd staat? in windows taal bijvoorbeeld ;)

ps. dit is een voorbeeld van de reden dat veel mensen weer stoppen met linux, alles moet allemaal zo moeilijk terwijl het veel makkelijker kan (kijk windows maar, alleen daar valt niks te configureren)

Verwijderd

... dan pak je toch windows als je zo windows verslaafd bent..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 17:59 schreef Rickyboy het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzz ik kan het ECHT niet meer volgen, is er ook iemand die een URL weet waar het makkelijk uitgelegd staat? in windows taal bijvoorbeeld ;)
Mwah, met wat zoekwerk kom je d'r vast wel hoor :)

Ik raad je die Mandrake-package-manager aan, daarin staat volgens mij een categorie met 'Development', daarvan moet je dan even gcc hebben e.d. (ik koos altijd die hele categorie toen ik nog Mandraak draaide :o)

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 18:01 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Mwah, met wat zoekwerk kom je d'r vast wel hoor :)

Ik raad je die Mandrake-package-manager aan, daarin staat volgens mij een categorie met 'Development', daarvan moet je dan even gcc hebben e.d. (ik koos altijd die hele categorie toen ik nog Mandraak draaide :o)
wat houdt GCC in dan??

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 17:59 schreef Rickyboy het volgende:

ps. dit is een voorbeeld van de reden dat veel mensen weer stoppen met linux, alles moet allemaal zo moeilijk terwijl het veel makkelijker kan (kijk windows maar, alleen daar valt niks te configureren)
windows is immers ook geen open source.......

Verwijderd

GCC is een compiler.
http://rpmfind.net en zoek GCC

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 18:03 schreef DAVINCE het volgende:

[..]

windows is immers ook geen open source.......
weet ik, maar ik ben toch niet van plan om met de source te klooien :P
Op vrijdag 17 mei 2002 18:03 schreef SaSReCoiL het volgende:
GCC is een compiler.
http://rpmfind.net en zoek GCC
koel >:)

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 18:03 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

wat houdt GCC in dan??
dat is je c compiler als je nu gewoon ff alles waar development bij staat installed.kun je gewoon verder

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 18:04 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

[..]
dan snap ik niet wat je nog met linux moet????????
:?

Gewoon ff wat rustiger niet alles tegelijk willen, alles rustig lezen binnen een weekje snap je het al een stuk beter. Alle begin is moeilijk..............

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
ik download GCC nu al, maar ik zal later alles van development installen :Y)

Verwijderd

Vooral linux :+

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 18:08 schreef DAVINCE het volgende:

[..]

Gewoon ff wat rustiger niet alles tegelijk willen, alles rustig lezen binnen een weekje snap je het al een stuk beter. Alle begin is moeilijk..............
alsof linux is om aan te passen, ik wil gewoon van windows af das de reden dat ik hiernaartoe stap, en dat bijna alles gratis is is ook nog een voordeel :Y)

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 18:08 schreef Rickyboy het volgende:
ik download GCC nu al, maar ik zal later alles van development installen :Y)
hoop ik voor je dat je automake en autoconf wel hebt geinstalled ander heb je er nog geen ***** aan

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 18:11 schreef DAVINCE het volgende:

[..]

hoop ik voor je dat je automake en autoconf wel hebt geinstalled ander heb je er nog geen ***** aan
hoort dat ook bij het development mapje? anders ga ik het nu meteen allemaal installen...

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 18:10 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

alsof linux is om aan te passen, ik wil gewoon van windows af das de reden dat ik hiernaartoe stap, en dat bijna alles gratis is is ook nog een voordeel :Y)
open source = om aan te passen.......

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 18:13 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

hoort dat ook bij het development mapje? anders ga ik het nu meteen allemaal installen...
yup staat als het goed is gcc ook in........

Verwijderd

[topic=163843/1/25] misschien iets voor jou? Heeft mij ook goed geholpen....

• deadinspace
  • Laatst online: 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op vrijdag 17 mei 2002 18:04 schreef Rickyboy het volgende:
Mja, Transgaming verspreid de WineX source gratis, maar de binaries (kant-en-klaar gecompilede paketten) alleen tegen betaling...
Dat is de reden dat je het zelf moet compilen.
Het is een beetje een rare taktiek ja, maar dat komt vast wel ooit nog goed (omdat distributeurs WineX opnemen in hun distributies - ik weet niet of de license dat toelaat - of omdat Wine zelf goed genoeg wordt of nog een andere reden...).
Op vrijdag 17 mei 2002 18:08 schreef DAVINCE het volgende:
Mja, alsof je met de source moet rommelen als je GNU/Linux wilt gebruiken.
Als je het wilt: graag. De source is er, vrij beschikbaar enzo, maar het is geen vereiste.
Dat is een verstandiger opmerking :)

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Dat is een verstandiger opmerking :)
ja vind ik ook, maar dat doe ik ook zeker, ik heb in deze maand al een stuk meer geleerd, maar moet me geld weer krijgen dan ga ik SuSE 8.0 ff halen :+ ik vind SuSE wel relaxed en lekker uitgebreid

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 01:24 schreef deadinspace het volgende:

Mja, alsof je met de source moet rommelen als je GNU/Linux wilt gebruiken.
Als je het wilt: graag. De source is er, vrij beschikbaar enzo, maar het is geen vereiste.
Dat snap ik! het ging meer om de reacties ervoor.........

maar u heeft gelijk. *d

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 01:24 schreef deadinspace het volgende:
Mja, Transgaming verspreid de WineX source gratis, maar de binaries (kant-en-klaar gecompilede paketten) alleen tegen betaling...
Dat is de reden dat je het zelf moet compilen.
Het is een beetje een rare taktiek ja, maar dat komt vast wel ooit nog goed (omdat distributeurs WineX opnemen in hun distributies - ik weet niet of de license dat toelaat - of omdat Wine zelf goed genoeg wordt of nog een andere reden...).
De binaries hebben enkele dingen die niet in de CVS zitten (binary-only dus), zoals een Windows Installer die compatible is met winXP (die in wine/wineX CVS is dat niet, die crasht tijdens de installatie van nieuwe dingen) en nog wat andere zut.

Daar betaal je voor.

Die code is gemaakt met (gekochte) documentatie van MS als basis, en mag dus niet opensourced worden. ;(.

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 03:16 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

ja vind ik ook, maar dat doe ik ook zeker, ik heb in deze maand al een stuk meer geleerd, maar moet me geld weer krijgen dan ga ik SuSE 8.0 ff halen :+ ik vind SuSE wel relaxed en lekker uitgebreid
kunt em ook gewoon downen...........!!!!

Verwijderd

maar hij wil de "elite" versie ;)
die pro versie ofzo.

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 11:49 schreef DAVINCE het volgende:

[..]

kunt em ook gewoon downen...........!!!!
waar dan :?

Verwijderd

effe kijken waar kun je suse downloaden......
denk denk www.suse.com, www.tucows.com al geprobeerd???

waarom het in linux allemaal zo moeilijk moet en in windows zo makkelijk kan? omdat linux door vrijwillers in elkaar wordt gezet misschien? en je dankbaar mag zijn dat er mensen zijn die dit allemaal voor jouw gemaakt hebben en als je lekker snel klik klik wil dan moet je betalen (is hier ook een optie) dus of ben bereid om een flink pak geld neer te leggen dan zoekt een ander het voor je uit of doe zelf moeite en bespaar een hoop geld.

/me stopt nu maar voor ik nog een waarschuwing krijg

kan me hier mateloos aan irriteren wees blij met wat je krijgt en ga anders terug naar windows.

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op zaterdag 18 mei 2002 15:48 schreef ultimate het volgende:
effe kijken waar kun je suse downloaden......
denk denk www.suse.com, www.tucows.com al geprobeerd???

waarom het in linux allemaal zo moeilijk moet en in windows zo makkelijk kan? omdat linux door vrijwillers in elkaar wordt gezet misschien? en je dankbaar mag zijn dat er mensen zijn die dit allemaal voor jouw gemaakt hebben en als je lekker snel klik klik wil dan moet je betalen (is hier ook een optie) dus of ben bereid om een flink pak geld neer te leggen dan zoekt een ander het voor je uit of doe zelf moeite en bespaar een hoop geld.

/me stopt nu maar voor ik nog een waarschuwing krijg

kan me hier mateloos aan irriteren wees blij met wat je krijgt en ga anders terug naar windows.
sjongejonge he, het was alleen maar een vraag waarom het zo moeilijk is, hoef je nog niet zo geirriteerd te reageren :o

enne SuSE 8.0 is niet legaal te downloaden, kijk zelf maar op de SuSE FTP

maare ruzie maken heeft geen zin, ik vroeg me alleen af waarom het zo moeilijk gaat, weet ik et dat het zo veel werk is om het makkelijk te maken zoals bij windows. maar nu ik het weet...TNX dan ;)

Verwijderd

hmm... winex werkt hier nu ook!

ff kijken of ik ook games kan draaien, iig werken een paar setups van willekeurige programma's wel al :P

• banaan-X
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 17:50 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
hmm... winex werkt hier nu ook!

ff kijken of ik ook games kan draaien, iig werken een paar setups van willekeurige programma's wel al :P
Bekijk ook vooral de faqs van de games appart op www.transgaming.com over welke opties je met wine moet meegeven!

• LollieStick
  • Laatst online: 20-05 23:59
Op vrijdag 17 mei 2002 18:03 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

wat houdt GCC in dan??
GNU C Compiler :)

• LollieStick
Op zaterdag 18 mei 2002 15:55 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

sjongejonge he, het was alleen maar een vraag waarom het zo moeilijk is, hoef je nog niet zo geirriteerd te reageren :o

enne SuSE 8.0 is niet legaal te downloaden, kijk zelf maar op de SuSE FTP

maare ruzie maken heeft geen zin, ik vroeg me alleen af waarom het zo moeilijk gaat, weet ik et dat het zo veel werk is om het makkelijk te maken zoals bij windows. maar nu ik het weet...TNX dan ;)
WRONG!!! SuSE is NOG niet gratis te downloaden. Komt binnenkort op de FTP. ftp.wau.nl/pub/suse/i386/8.0/ Daar komt ie te staan op een officiële mirror notabene, lijkt me sterk dat dat illegaal is ;)

• Atom-master
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05-2025

Atom-master

Chick specialist

Hey zag wel ffies een heel mooi icoontje van Unreal tournament op het 1e Hyperlinkje staan.
Linux = gratis dus kan ik UT nu ook ffies ergens van daan rippen???

• banaan-X
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 21:19 schreef Atom-master het volgende:
Hey zag wel ffies een heel mooi icoontje van Unreal tournament op het 1e Hyperlinkje staan.
Linux = gratis dus kan ik UT nu ook ffies ergens van daan rippen???
subtiel: GNU/Linux is niet gratis maar free. ;)
En de bestanden om UT onder linux te laten draaien zijn graits verkrijgbaar, zoek maar es met google op 'unreal tournament linux' ofzo, maar ik vrees dat jij eigenlijk iets anders bedoelde :(

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 19:27 schreef LinuxUser het volgende:

[..]

WRONG!!! SuSE is NOG niet gratis te downloaden. Komt binnenkort op de FTP. ftp.wau.nl/pub/suse/i386/8.0/ Daar komt ie te staan op een officiële mirror notabene, lijkt me sterk dat dat illegaal is ;)
dus het is zeker zo dat hun eerst een live evaluation neerzette, daarna de hele versie (niet iso)

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
even buiten dit, ik heb nog een topic draaien waar ik alleen geen posts op krijg |:(

Dit is het topic. het gaat over mijn geheugenprobleem, het is wel windows maar het lijkt mij dat jullie daar wel wat vanaf weten. dus zou jullie aub even daar kunnen kijken of je weet wat ik aan het probleem kan doen. :+

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 21:31 schreef Rickyboy het volgende:
even buiten dit, ik heb nog een topic draaien waar ik alleen geen posts op krijg |:(

Dit is het topic. het gaat over mijn geheugenprobleem, het is wel windows maar het lijkt mij dat jullie daar wel wat vanaf weten. dus zou jullie aub even daar kunnen kijken of je weet wat ik aan het probleem kan doen. :+
dit lijkt mij niet de bedoeling...
Dan kan ik ook nog wel effe een paar van mijn problemen posten in andere delen van GoT

• LollieStick
Op zondag 19 mei 2002 21:28 schreef Rickyboy het volgende:

[..]

dus het is zeker zo dat hun eerst een live evaluation neerzette, daarna de hele versie (niet iso)
Het is over het algemeen bekend dat SuSE niet echt snel is met het updaten van haar ftp-server. Ik denk dat je 8.0 over een maandje kunt verwachten op de ftp :)

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 22:25 schreef LinuxUser het volgende:

[..]

Het is over het algemeen bekend dat SuSE niet echt snel is met het updaten van haar ftp-server. Ik denk dat je 8.0 over een maandje kunt verwachten op de ftp :)
Dit heeft een reden:

Namelijk dat mensen dan hun pakket gaan kopen...

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 22:25 schreef LinuxUser het volgende:

[..]

Dit heeft een reden:

Namelijk dat mensen dan het pakket gaan kopen...

De FTP van 8.0 is eigenlijk bedoelt om exta programma's te installeren/updaten

• LollieStick
Op zondag 19 mei 2002 22:28 schreef Markiedam het volgende:

[..]

Dit heeft een reden:

Namelijk dat mensen dan het pakket gaan kopen...

De FTP van 8.0 is eigenlijk bedoelt om exta programma's te installeren/updaten
niet helemaal waar, anders zouden ze gerust het bestand ftp.suse.com/pub/suse/i386/7.3/setup.exe weg kunnen laten. dit heb je toch niet nodig om extra programma's te installeren :)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Bij de linux binaries van UT zitten ook icons, de icon die ik gebruik is een *.ico die ik naar xpm heb omgezet (ik vond de windows icon in UT's geval mooier)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:53

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Bij proberen van winex te downen krijg ik deze foutmelding:

cvs checkout: unknown method in CVSroot: :pserver@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex
cvs [checkout aborted]: Bad CVSROOT.

iemand enig idee wat ik hieraan kan doen ?

edit:

nevermind ben nu uitgelogt en opnieuw ingelogt als user root en werkt nu wel, werkte klaarblijkelijk niet met su :S

Ik ben verstopt zoek een ander :P

• Atom-master
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05-2025

Atom-master

Chick specialist

Op zondag 19 mei 2002 21:22 schreef banaan-X het volgende:

[..]

subtiel: GNU/Linux is niet gratis maar free. ;)
En de bestanden om UT onder linux te laten draaien zijn graits verkrijgbaar, zoek maar es met google op 'unreal tournament linux' ofzo, maar ik vrees dat jij eigenlijk iets anders bedoelde :(
Nee dat is presies wah ik bedoelde dussss gaat er voor kijken
(Thx)
8-)

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 19:24 schreef LinuxUser het volgende:

[..]

GNU C Compiler :)
Sinds 1999 is het GNU Compiler Collection (vanwege de verschillende front-ends)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

www.echtwelzo.tk, onder Computers > Games onder Linux
staat wel hoe je dat moet doen

met papier mache kun je alles maken!!

Pagina: 1