Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden een nokia 7110 gekocht en nu krijg ik hem niet geconnect met mijn pc via infarood poort. Help weet geen raad :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??????????

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Een soort gelijk probleem heb ik met mijn kabeltje. Ik kan hem met Logomanager wel gebruiken, maar de modem krijg ik niet aan de gang, heb jij hetzelfde probleem? :?

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Op dit moment internet ik mobiel met m'n laptop en 7110 modem via de infrarood poort (WoW! Wel 1,5Mb in 30 min.!) en dat gaat prima (zoals je ziet). Ik gebruik de standaarddrivers van die Nokia-CD die je erbij kreeg. Je kan ze anders ook nog van hun website downloaden: http://www.nokia.com/phones/7110 . Ik heb thuis lopen klooien met een infraroodoog, alleen volgens mij waren de drivers daarvan brak dus heb ik maar een kabeltje (FBUS, bij T for Telecom voor iets van 70 piek) gekocht. Logomanager & co. werken perfect, alleen die modem-drivers van Nokia werkten niet. Nou schijnen er dus verschillende soorten kabeltjes te zijn, en bij T for Telecom adviseerden zij mij een originele Nokia kabel te kopen (die ook bij de Nokia Data Suite zit) want daar zou de modem wel mee werken... Naja, daar heb ik nu nog steeds niets over gehoord :(.

Byteripper

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 02:45 schreef Byteripper het volgende:
Nou schijnen er dus verschillende soorten kabeltjes te zijn, en bij T for Telecom adviseerden zij mij een originele Nokia kabel te kopen (die ook bij de Nokia Data Suite zit) want daar zou de modem wel mee werken... Naja, daar heb ik nu nog steeds niets over gehoord :(.

Byteripper[/quote]Dat zal mijn probleem ook wel zijn denk ik, Logomanager werkt er wel mee, maar de modem dus niet, ik heb geen orgineel kabeltje (deze werkt wel met het DLR-3 protocol voor de 7110) gekocht op het internet (fl.45,-).
Ik zal het eens proberen met andere drivers van Nokia...

What the heart requires may never be understood by the mind!