ik probeer ijverig "mijn" edimax 4 poorts wireless broadband router zo te configuren dat ik op een laptop kan internetten... ik heb zoiets gelijks nog nooit erder gedaan en ben dan ook een ent opweg om me door het manual heen te worstellen... maar nu probeer ik het de router via me browser te benaderen (http), maar dit lukt niet... er is wel 1 ding wat me opvalt en dat is dat windows (xp) aangeeft dat er geen verbinding is met de netwerkkaart (NIC, niet de wireless), je krijgt zo'n icoontje van het netwerk met zo'n kruisje erdoorheen, naja, dat zal ik wel niet hoeven te zeggen...
anyway, nu is mijn vraag: heb ik de Ip's fout ingestelt (kheb het op automatisch ingestelt, maar het ook met een 192.168.0.bla IP geprobeert), of is er iets anders loos met mijn verbinding?
het is mischien een makkelijk vraag, maar goed, als ik er zelf uit zou komen zou ik het niet posten, heh.
alvast bedankt voor jullie hulp
anyway, nu is mijn vraag: heb ik de Ip's fout ingestelt (kheb het op automatisch ingestelt, maar het ook met een 192.168.0.bla IP geprobeert), of is er iets anders loos met mijn verbinding?
het is mischien een makkelijk vraag, maar goed, als ik er zelf uit zou komen zou ik het niet posten, heh.
alvast bedankt voor jullie hulp