Ik weet niet of hier al eens over geschreven is maar ik heb ooit ergens in een tijdschrift gelezen hoe je koptelefoon uitgang van je kaart kunt verleggen naar je bay-bus die makkelijk aan je voorkant vd pc zit...Dus hoef je niet steeds achter in je pc te kijken waar je je koptelefoon inprikt maar lekker aan de voorkant bij je Alu-draaiknopjes...Ik zelf heb een Audigy player kaart..
male plug in je geluidskaart, draadje naar de voorkant van je kast, gat in je baybus, female plug daarinbouwen en aansluiten?
da's iig de meest simpele manier, en als je goed soldeert klinkt dat perfect
da's iig de meest simpele manier, en als je goed soldeert klinkt dat perfect
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
3 draadjes verlengen.. kom we gaa neen turorial daarvoor schrijven.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
audigy playcart...
volgens mij geef je je antwoord al.
Ik heb in mijn pc op me kamer ook een audigy en ik heb daarbij zo een kasje bijgekregen. Dat kast heb ik langs mijn pc gezet maar volgens mij zitten daar ook van die stekkertjes..
ik gebruik die toch nooit ik zet gewoon de boxen open. ( snap alleen niet waarom de buurvrouw steeds komt klagen)
volgens mij geef je je antwoord al.
Ik heb in mijn pc op me kamer ook een audigy en ik heb daarbij zo een kasje bijgekregen. Dat kast heb ik langs mijn pc gezet maar volgens mij zitten daar ook van die stekkertjes..
ik gebruik die toch nooit ik zet gewoon de boxen open. ( snap alleen niet waarom de buurvrouw steeds komt klagen)
Euhm ja maar ik heb gewoon de player(stond er ook) niet de Platinum...Ach ja bedankt 't was weer eens een lange dag op het werk....Ga ff pitten en dan stappen...
Maar wel bedankt voor de snelle reply's..Ik weet nu wat ik moet doen..
Maar wel bedankt voor de snelle reply's..Ik weet nu wat ik moet doen..
Verwijderd
Meeste moederboarden hebben onboard sound.
Dan moet je ff je boekje doorlezen om te kijken waar de audio aansluitningen zitten.
Je kunt bijvoorbeeld de audio kabel pakken die normaal naar je cd speler gaat. Deze knip je af en je kijkt ff wat de + en - voor geluid is en dezen sluit je dan aan op een kop-telefoon plug.
Dan moet je ff je boekje doorlezen om te kijken waar de audio aansluitningen zitten.
Je kunt bijvoorbeeld de audio kabel pakken die normaal naar je cd speler gaat. Deze knip je af en je kijkt ff wat de + en - voor geluid is en dezen sluit je dan aan op een kop-telefoon plug.
Kun je net zo goed meteen je koptelefoon in je CD-speulert doen, zelfde resultaat. Die kabel gaat niet van geluidskaart naar CDrom, maar juist van CDrom naar geluidskaartOp donderdag 16 mei 2002 23:16 schreef Darkice het volgende:
Meeste moederboarden hebben onboard sound.
Bedankt allemaal maar mij ging het om mijn koptelefoon in je bay-bus aan te sluiten door een verlegging van je kabel uit je geluidskaart...
En dus gewoon een verlengsnoertje van de koptelefoonuitgang, weer naar binnen en aan een stekkertje in je baybus vastmaken.Op vrijdag 17 mei 2002 09:05 schreef radjatoe het volgende:
Bedankt allemaal maar mij ging het om mijn koptelefoon in je bay-bus aan te sluiten door een verlegging van je kabel uit je geluidskaart...
Beter nog: de uitgangen van een geluidskaart zitten meestal ook intern op de kaart (drie pinnetjes, net achter de stekker). Sluit 'm daar op aan en klaar is kees.
Punctuality is the politeness of kings
je kan natuurlijk ook gewoon de platinum 5.1 kopen, maar als oplossing gewoon de out-jack splitsten en in je baybus proppen en kloar is kees
get rich or die try'in
Oke dit heb ik dus allemaal niet... bestaan er stekkertjes die dus male/male zijn?
Ik heb er een Sennheiser HD 580 aanzitten dus kwaliteitsverschil hoor je meteen.
Ik heb er een Sennheiser HD 580 aanzitten dus kwaliteitsverschil hoor je meteen.
w00t
Juist daar gaat het mij ook om...Geluidskwaliteit!!Ik wil geen brommmm... horen door mijn koptelefoon... 
[sint]
aub niet meer de layout verneuken
[sint]
aub niet meer de layout verneuken
Leuk heh de layout verneukenOp vrijdag 17 mei 2002 15:26 schreef radjatoe het volgende:
Juist daar gaat het mij ook om...Geluidskwaliteit!!Ik wil geen brommmmmmmmmmmmmmmmmm... horen door mijn koptelefoon...
[sint]
nee niet leuk de layout verneuken
w00t
Pagina: 1