Toon posts:

Hey nut van een HD cooler ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is er bij harde schijf koelers, zoals de baykoeler van Coolermaster en Thermaltake Hardcano II een duidelijk effect ??

Ik heb een Maxtor 40,9 GB 7200 rpm, en die maakt veel hitte.. op het moment heb ik een spire koeler, die blauwe...
Maar ik denk erover om over te stappen naar de Hardcano II van Thermaltake... niet alleen de sensors, maar dus ook die koeling gaat het mij om.

Maakt het veel verschil ?? anders hoef ik die 30 euro niet uit te geven...

Verwijderd

lol ik heb precies het zelfde hardeschijf als die van jou.

Die maxtor maakt idd erg veel hitte.
En ik denk dat ik die coolermaster gaat halen

Verwijderd

KLIK ---> [topic=179438/1/25] <--- KLIK

Verwijderd

ik heb die ook en bijmij woeit er net een 80 mm keesfan onderlangs waardoor die dus ijskoud wordt :9

25 ipv 35 C

Verwijderd

Topicstarter
daar staat niet echt veel info... beetje welke maar niet antwoor dop mijn vraag....

Even duidelijker : is het die 30 euro waard om die hardcano II te kopen of niet ?

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 22:40 schreef ThaQuick het volgende:
daar staat niet echt veel info... beetje welke maar niet antwoor dop mijn vraag....

Even duidelijker : is het die 30 euro waard om die hardcano II te kopen of niet ?
Waar is die hardcano tekoop dan ???
Ik wil wel die HardCano 5 :9

Verwijderd

Toch wel tof dat bij een LianLi de HD's standaard door twee fans gekoeld worden! *D

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 22:40 schreef ThaQuick het volgende:

imo niet.

Maak er op de een of andere manier een fan onder en je zult zien dat de temp aanzienlijk daalt. Scheelt echt een hoop €'s

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dit voor mij genoeg is.... jammer voor Jiver, die had mijn hd koeler willen overkopen... sorry makker maar ik ben nu overtuigd dat het niet waard is...

bedankt mensen :)
Pagina: 1